Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fara, vi skulle ha 21 mm på tisdagen. Är nu ändrat till 11 och lär ändras igen till typ 1,2 på sin höjd innan tisdagen kommer.
Dom där 37,7 har legat konstant i flera timmar nu. Vi får se vad den blir.Ingen fara, vi skulle ha 21 mm på tisdagen. Är nu ändrat till 11 och lär ändras igen till typ 1,2 på sin höjd innan tisdagen kommer.
Jag läste också om simmande ormar för ett par veckor sedan. Snoken kan vara under vatten i upp till en halvtimma.Men goda nyheter, eftersom den dök vet jag nu att det var en snok.
Eftersom jag googlade vet jag också att snokar kan fånga rejält stora fiskar. Tänk om jag badar och en snok missbedömmer situationen och hugger mig i vaden!!!
Här är det 15. Jag går inte utanför dörren.Det är 23 grader ute, jag har shorts på mig och fryser... Vad har den här sommaren gjort med mig
Helt stört. Men bra IAF att huggormar inte dyker och attackerar...Jag läste också om simmande ormar för ett par veckor sedan. Snoken kan vara under vatten i upp till en halvtimma.
Det är 23 grader ute, jag har shorts på mig och fryser... Vad har den här sommaren gjort med mig
Vi hade en död mus på ovansidan av ett skåp en gång... Kolla skrymslen högt och lågtNågonting luktar illa i vår hall och jag hittar inte vad! Verkligen jätteirriterande!
Där sade du något, värt att kolla uppVi hade en död mus på ovansidan av ett skåp en gång... Kolla skrymslen högt och lågt
Dagens tromb i närheten av hundutställningen
Tur jag är simkunnig.Hoppsan @Klara