Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är supergod.Minsann, nu blev jag lite sugen på den pajen igen!
Tror att jag föråt mig lite på den men nu har jag inte gjort den på länge så nu är det snart dags. Tyvärr är ju inte den egna rödbetsskörden varken vad den brukar vara eller vad jag räknade med när jag petade ner några fröer i våras. Men det är inget oöverstigligt hinder. Smaklig måltid!
Själv har jag festat på popcorn och ett glas rosé efter ett par dagars hygge i Köpenhamn med mycket bra musik, snack med en annan Thåströmnörd, mycket god öl och en lite väl djärv ensam promenad genom ett väldigt skumt Christiania - utan tillstymmelse till gatubelysning - halv ett på natten. Och sedan idag en intressant slottssightseeing på Christiansborg inklusive hovstallet. Tyvärr tomt på hästar.
Och åter hemma har jag njutit av åska och REGN!!
Jag har alltid langbyxor och langarmat nar det ar under 25 grader ... och kofta/jacka/eller liknande med mig nar det ar under 30*C Sedan fryser jag nastan ihjal och ar kladd i tjocka vinterklader nar det gar ner under 15*C ...
Till skillnad mot vovven då som precis har börjat äta normalt igen...@Scata vi har 13 grader Övervägde allvarligt mössa..
Slyngelhästen fick täckespremiär, det ska vara 10 grader och regn i natt. Utan täcke kommer han VÄGRA lämna ligghallen och inte äta ordentligt..
I torsdags hade vi 32 grader...
Det är 23 grader ute, jag har shorts på mig och fryser... Vad har den här sommaren gjort med mig
Här har tempen gått ner till under 14. Nyss var jag ute iklädd shorts, regnjacka och regnmössa och fixade dränering till vattentunnan bakom huset som egentligen är för liten med tanke på hur stor del av taket som vattnas av där. Men nu rinner vattnet ut i en rabatt längre bort. Jag hoppas att tunnan inte fylls snabbare än att vattnet hinner rinna ut i slangen, men just nu duggregnar det bara.Här är det 15. Jag går inte utanför dörren.
Nu vet jag varför de regnar och åskar . De är bara för att jag tvättade och polerade bilen innan idag .
Jo de är ju ett säkert kort , men den kunde ju ha varit ren en liten stund till tycker jagDet är ett säkert kort. Körde min i tvätt, någon dag senare kom det en skur. Idag föll det 15 mm totalt här