Jag har inte ens svarat och kommer med största sannolikhet inte göra det heller.Tycker det är minst sagt gränslöst att leta reda på någons privata nummer. Gissar på totalt osmidig raggning är nästa steg i den konversationen. Blä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte ens svarat och kommer med största sannolikhet inte göra det heller.Tycker det är minst sagt gränslöst att leta reda på någons privata nummer. Gissar på totalt osmidig raggning är nästa steg i den konversationen. Blä!
Jag har inte ens svarat och kommer med största sannolikhet inte göra det heller.
Under förutsättning att du har ett ovanligt namn och att ditt nummer finns på t ex eniro tycker jag att det låter ganska trevligt. Däremot skulle jag inte svara, för att inte riskera att det ramlar över i raggförsök. (Men du måste ju kolla numret det kom från )Damp ner ett sms på min privata mobil nu ikväll och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Ena sidan är glad för ett kvitto på ett bra jobb, andra sidan tycker det är lite obehagligt.
”Hej. Vet inte till hundra procent om jag kommit rätt. Kör du för ***** så är det rätt. Jag vill bara säga att du är den trevligaste chauffören jag har haft att göra med utan tvekan. Det är sådana som du man önskar att man var vän med. Hoppas att man inte är helt bortgjord i så fall bjuder jag på det. Ville gärna säga det. Ha en bra fortsättning.”
Nja. Om det inte blir mer än så här, så tycker jag faktiskt att både smset och komplimangen var trevliga . Du har ju själv många gånger berättat hur mycket du tycker om ditt jobb och vad du gör. Det märks säkert också !Damp ner ett sms på min privata mobil nu ikväll och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Ena sidan är glad för ett kvitto på ett bra jobb, andra sidan tycker det är lite obehagligt.
”Hej. Vet inte till hundra procent om jag kommit rätt. Kör du för ***** så är det rätt. Jag vill bara säga att du är den trevligaste chauffören jag har haft att göra med utan tvekan. Det är sådana som du man önskar att man var vän med. Hoppas att man inte är helt bortgjord i så fall bjuder jag på det. Ville gärna säga det. Ha en bra fortsättning.”
Damp ner ett sms på min privata mobil nu ikväll och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
I och för sig, jag är som sagt kluven mellan komplimang och obehagligt, blandade känslor.Nja. Om det inte blir mer än så här, så tycker jag faktiskt att både smset och komplimangen var trevliga . Du har ju själv många gånger berättat hur mycket du tycker om ditt jobb och vad du gör. Det märks säkert också !
Redan kollat upp, tillhör ju stalker eliten på internet...Under förutsättning att du har ett ovanligt namn och att ditt nummer finns på t ex eniro tycker jag att det låter ganska trevligt. Däremot skulle jag inte svara, för att inte riskera att det ramlar över i raggförsök. (Men du måste ju kolla numret det kom från )
Vem var det då, någon som verkade vettig när du mötte hen?Redan kollat upp, tillhör ju stalker eliten på internet...
Det är nog inte så svårt att hitta vem jag är, bara söka på mitt namn och jobbets namn på google, men känslan av att det känns lite olustigt finns där ändå, även om det är kul att få ett kvitto på att jag är bra på det jag gör.
Om det är han jag tänker mig att det är, så var han skämtsam och lätt att prata med. Pratar lätt då.Vem var det då, någon som verkade vettig när du mötte hen?
Har Skara kvar veterinärutbildningen? I så fall kan det ju bli positivt av det negativa.Jag ger fan upp det här med hästar nu....
På väg in till Skara Hästakut. Andra skadan på nya hästen som kom till mig den 18/7 inte ens en månad.
Visa bifogad fil 18077
Inte samma kille du hade en "fling"`? med (om jag minns rätt alltså)Jag har inte ens svarat och kommer med största sannolikhet inte göra det heller.
Nix, hans nummer har jag redan inlagt i telefonen. Detta var från ett okänt nummer.Inte samma kille du hade en "fling"`? med (om jag minns rätt alltså)