Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
Men jag fick säga att jag älskar henne iaf
Har lånebil från märkesfirman.
En Cactus. Jösses så tråkig bil. Behöver man köra om så får man vänta på medvind och nedförslut.
Imorgon bitti hämtar jag min egen Pegutt igen. Så det går att köra bil utan svordomar......
inte konstigt vädret är konstigt idag
Visa bifogad fil 18040
Hatar sånt bemötandeAnmälde mig till ridskolan idag men bemötandet var ganska snobbigt och avfärdande måste jag säga. Kvinnan i receptionen kollade aldrig ens upp på mig utan slängde fram ett papper att skriva på, efter att jag stått utanför luckan en bra stund. Uppenbarligen osynlig. De jag såg som rörde sig där såg alla ut att vara livrädda för ögonkontakt och leenden.
Det är de senaste nedslagen och så vidgas ringarna så långt åskan hörs.Jag förstår inte, blixtarna som är inringade, ska det betyda något?
heartMorbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
nedslagJag förstår inte, blixtarna som är inringade, ska det betyda något?
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Har lånebil från märkesfirman.
En Cactus. Jösses så tråkig bil. Behöver man köra om så får man vänta på medvind och nedförslut.
Imorgon bitti hämtar jag min egen Pegutt igen. Så det går att köra bil utan svordomar......
Samma här! Blixtrar nära och mullrar dovt och ihållande en bit bort. Hoppas det inte slår ner i ngt torrt..Oklart åskoväder? Jag ser blixtar långt bort men själva dundret låter som jordskalv. Oklart som sagt.
Jag går nog och lägger mig. Idag har jag nog gjort för mycket, så jag är trött. Och så kom det lite tråkiga tankar så jag blev låg också.