Yma Sumac
Nu har jag ocksa lyssnat till henne och kan inte annat an att halla med. Fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yma Sumac
Nu har jag ocksa lyssnat till henne och kan inte annat an att halla med. Fantastisk!
Åhfy. Tror inte jag har en enda muskel i kroppen som inte fått jobba mer än normalt idag. Kommer vara så mör imorgon och då ska jag rida en himla massa hästar på jobbet också, plus mina fyra hemma. Minns när man var liten och drömde om att jobba som beridare... Tror det var på tiden jag mest bara åkte häst. Insåg nog aldrig då hur jobbigt det faktiskt är att inverka och sitta ner i traven några timmar Men HUR ska jag orka upp imorgon? Avfärd 07.00 och så byta hage på två hästar på väg till jobbet. Heja heja. Bäst att sova.
Tack! Fy, tappa kondition är hemskt. Att veta vad man ska göra och att det var lätt förut MEN INTE ORKA/KUNNA längre är verkligen frustrerande.Att gå från att rida 6 hästar/dag de flesta dagar i veckan och springa milen offroad ett par ggr i v till att sitta framför dator och bli slut av att rida 1(!) häst är också intressant. Speciellt en välutbildad och lättriden sak. Usch!
Nu är det jag som börjar ta mig tid att träna!
Lycka till imorgon.
Tack! Fy, tappa kondition är hemskt. Att veta vad man ska göra och att det var lätt förut MEN INTE ORKA/KUNNA längre är verkligen frustrerande.
Och det blir inte bättre med stigande ålder kan jag sägaTack! Fy, tappa kondition är hemskt. Att veta vad man ska göra och att det var lätt förut MEN INTE ORKA/KUNNA längre är verkligen frustrerande.
Nä det känner jag redan och än är jag inte så gammal. Bävar lite för när det blir dags för barn och jag ska ta riduppehåll. Att komma tillbaka från det.Och det blir inte bättre med stigande ålder kan jag säga
När han som minsann INTE är kattmänniska spontant berättar roliga saker som kattungen har gjort när jag var på jobbet.... Speciell liten katt....
Kul att du gillade henne! Hon är outstanding!!!!
Kan även tipsa om Cesaria Evoria (lite annan genre men fantastisk! )
Blivit väckt x antal gånger i natt så känns som att jag knappt sovit alls. Allt känns så ledsamt men får försöka se allt positivt istället.
Fint väder iaf. Lagom varmt och solsken. Lite höstaktigt. Första året tror jag som jag verkligen ser fram emot att dagarna blir kortare och kallare. Denna sommar har varit så extrem på olika sätt.