Glad och frammåt gulligpluttig tycker jag men har å andra sidan inga barn så kanske skenet bedrar och hon är en mischiefMissar du attityden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glad och frammåt gulligpluttig tycker jag men har å andra sidan inga barn så kanske skenet bedrar och hon är en mischiefMissar du attityden?
Fick du nån rätsida på insättningen?Alltså har pratat med min bror. Jag är paranoid och tror att min bankkontakt ser mina kontoutdrag och vågar därför inte konsumera. Tex idag blev jag fett paranoid efter att jag storhandlat på Systembolaget. Min bror (som jobbar inom finans) tycker att detta är den bästa paranoian jag drabbats av hittills
Imorgon har jag möte med banken. Min bankkontakt är extremt taggad av ngn outgrundlig anledning medan jag mest känner mig obekväm ala ”storebror ser dig”
Bra bild! Tycker det är väldigt svårt att ta bilder på rörliga motiv. Blir alltid suddigt.Lyckades fånga en råbock, precis utanför fönstret med mobilen.
Visa bifogad fil 17726
Fick du nån rätsida på insättningen?
Lyckades fånga en råbock, precis utanför fönstret med mobilen.
Visa bifogad fil 17726
Hade både lite tur och otur med den bilden, först stod bocken still och skulle ta en bild på den, råkade stöta till rullgardinen och antagligen såg bocken det och satte av. Blev lite mer liv i bilden i alla fall.Bra bild! Tycker det är väldigt svårt att ta bilder på rörliga motiv. Blir alltid suddigt.
Alltså har pratat med min bror. Jag är paranoid och tror att min bankkontakt ser mina kontoutdrag och vågar därför inte konsumera. Tex idag blev jag fett paranoid efter att jag storhandlat på Systembolaget. Min bror (som jobbar inom finans) tycker att detta är den bästa paranoian jag drabbats av hittills
Imorgon har jag möte med banken. Min bankkontakt är extremt taggad av ngn outgrundlig anledning medan jag mest känner mig obekväm ala ”storebror ser dig”
Tyvärr älskar hon sin husse mer än hon älskar mig, annars vore hon perfekt.Åhhhh När man ser en sån goding önskar man att man hade en katt. Hade en jättefin abessinier tidigare! Ramses hette han (föga innovativt )
Så duktig du är! Själv har jag den slöaste semestern jag någonsin haft..
Tack. Vi jobbar bra ihop min sambo och jag.Så duktig du är! Själv har jag den slöaste semestern jag någonsin haft..
En till slöis räcker upp handen.... Jag brukar faktiskt få bättre fart när jag jobbar igen, så jag fortsätter slöa en vecka till, tänker jag......Så duktig du är! Själv har jag den slöaste semestern jag någonsin haft..
Kanske? Men tycker att hon har lite attityd!
Men vilken charmig liten tjej!Har plåtat min brorsdotter. Jag är ju ingen barnkär person men en måste ju ställa upp för familjen liksom. Vet dock inte om de gillar samma typer av feeling som jag. Gissar att de vill ha ”gulliga” bilder. Jag föredrar mer denna typ:
Visa bifogad fil 17724