Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det Skåne?
Här ska det åska och ska regna enligt både SMHI och ur och den andra appen. Och ändå inge regn ännu :cautious:
Synd att jag råkade ta sönder termometern ute :meh:
Nej, Trollhättan. Här är bara sol och skitvarmt...
Varit söderut tors-sön och det skulle bli regn och åska på lördagen - droppade i typ 5 min och kom en liiiten skvätt på natten, men inget mer... :down:

Jag är hemma :down:. Jag ville inte åka hem.

Det har i alla fall regnat i Örebro och även här hemma. Jag mötte en konvoj med utländska brandbilar på väg söderut vid Lindesberg. De hade väl kanske släckt klart någonstans.

Har plåtat min brorsdotter. Jag är ju ingen barnkär person :angel: men en måste ju ställa upp för familjen liksom. Vet dock inte om de gillar samma typer av feeling som jag. Gissar att de vill ha ”gulliga” bilder. Jag föredrar mer denna typ:

168CA449-E09C-40BB-9EB7-9EEAD3FA675D.webp

Jag är så trött. Vilket är mycket märkligt då jag i normala fall brukar vara ganska pigg och inte bli trött förrän frammåt elva tiden. Idag har jag dessutom varit ledig och bara pysslat i trädgården. Påbörjat en ny bok. Bytt hage på några av hästarna. Fyllt vatten och två olika rätter samt en sockerkaka. Städat lite. Så en väldigt lugn dag och ändå är jag trött att jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu men då lär jag väl vakna i natt och vara hur pigg som helst istället :cautious:

Alltså har pratat med min bror. Jag är paranoid och tror att min bankkontakt ser mina kontoutdrag och vågar därför inte konsumera. Tex idag blev jag fett paranoid efter att jag storhandlat på Systembolaget. Min bror (som jobbar inom finans) tycker att detta är den bästa paranoian jag drabbats av hittills :rofl:
Imorgon har jag möte med banken. Min bankkontakt är extremt taggad av ngn outgrundlig anledning medan jag mest känner mig obekväm ala ”storebror ser dig” :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka