Min ska ”hjälpa till”Hunden här hemma kommer tätt intill mig när jag smällt till en fluga och ser lite ut som "Godis! "
Tydligen är det gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ska ”hjälpa till”Hunden här hemma kommer tätt intill mig när jag smällt till en fluga och ser lite ut som "Godis! "
Tydligen är det gott
Det ÄR det. Men bara om du frågar kattungen.... Han jagade, fångade och tuggade i sig en STOR fluga igår så det riktigt KRASADE...Hunden här hemma kommer tätt intill mig när jag smällt till en fluga och ser lite ut som "Godis! "
Tydligen är det gott
Jag har redan en annan flugdödare dock, behöver inte ens ta fram flugsmällan när katten bemödar sig till att döda lite flugor och allra helst bromsar Bara att ställa henne i fönstret och peka på bytet, och lite tålamod. Då både dödar och städar hon efter sigMin ska ”hjälpa till”
Katter är praktiska Då de dödar också.Det ÄR det. Men bara om du frågar kattungen.... Han jagade, fångade och tuggade i sig en STOR fluga igår så det riktigt KRASADE...
Nej, Trollhättan. Här är bara sol och skitvarmt...Är det Skåne?
Här ska det åska och ska regna enligt både SMHI och ur och den andra appen. Och ändå inge regn ännu
Synd att jag råkade ta sönder termometern ute
Fast det är klart... kom på att en katt kanske är mera praktisk och atletiskare i sin hjälp än en hund...Min ska ”hjälpa till”
Fantastisk!Har plåtat min brorsdotter. Jag är ju ingen barnkär person men en måste ju ställa upp för familjen liksom. Vet dock inte om de gillar samma typer av feeling som jag. Gissar att de vill ha ”gulliga” bilder. Jag föredrar mer denna typ:
Visa bifogad fil 17724
Girlpower!
Men är inte bilden en sån då ?Exakt!!! Pallar inte gulleplutt-bilder
Men är inte bilden en sån då ?
Söt tjej i gulligpluttig klänning
Missar du attityden?Men är inte bilden en sån då ?
Söt tjej i gulligpluttig klänning