Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tak på plats. Imorgon blir det nog golv. Eller bad. :D

20180729_192208.webp

Vännen frågade om jag var badsugen. Såå nu har jag badat för andra gången den här helgen :D Det är så otroligt skönt i vattnet nu och jag blir så skönt trött i kroppen efter att ha simmat. Kommer nog sova gott inatt och imorgon är det äntligen dags att jobba igen :)

Idag har vi jobbat på lagret och haft lite hämtningar av folk.
Sen hetsåt vi en massa hemma och bestämde oss för att gå av iaf en del av det med hästen. Nya stallhyresvärden tyckte pålle var så himla snäll, rar och enkel att ha och göra med. Det var kul!

Ledig idag. Kom hem igår efter jobbet och sambon sa att kvällen innan hade han träffat ett random par på puben som bjudit in oss och typ 10 till från puben att komma ut och segla på deras katamaran idag. Så nu är vi uppe, kl är 07 och vi ska va nere i marinan innan kl 8!
Yeyy!

Färdig för dagen. Blev dessutom av med lite jobb i veckan för kollegorna har ännu mindre att göra. Gott det, jag slapp de stora jobben. Bara små glassiga jobb kvar i kalendern. Men inte bra att det är så lite att göra. Tänk om de börjar säga upp oss :nailbiting:

Har släpat mig och handlat. Köpte färsk lammkorv. Sen fyllde jag på vinstället lite.

C12BC0DD-6FA9-46BB-8A66-9C79DB2AC1B1.webp

Nu överväger jag om jag orkar gå till Norrmälarstrand och vattna en kompis blommor eller om jag ska chansa att de överlever till imorgon...

Flugor.... :wtf: Hur många jag än slår ihjäl så surrar det alltid minst två stycken runt mig..... :yuck:

Och hunden hatar mig för han är gräsligt rädd för flugsmällare....
(och helt apropå ingenting, men jag säger egentligen flugSMÄCK. Men det verkar vara FEL... :nailbiting::D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 282
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III
  • Letar hovkurs