Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är nog enklast att ringa och fråga om de kan såga till plankorna i rätt längd

verkar finnas en del byggvaruhus som har den servicen men jag behöver liksom tre hyllplan så känns ju högst oklart om de kommer palla det lilla jobbet :p

Kollade precis på smhis hemsida för det mullrade lite här (Och regn! :banana:) och man kunde se blixtarna och regnområden. Tyvärr såg jag en hel del blixtar på ett område söder om oss där det inte regnar alls :crazy: hoppas att det inte slår ned någonstans!

Uhoh, jag tror att jag såg just en blixt. Jag HATAR åska :nailbiting::arghh: jag är så modig att jag inte har hörapparaterna i så att jag slipper höra dem :angel:

Det är jättekvavt, har åskat här till och från i två dagar men det hjälper inte ett dugg. Lika fuktigt, kvavt och äckligt ändå
Helt galet... Har igång fläkten här nu. Förvånansvärt nog så hjälper den en del, så om jag sitter helt stilla i soffan, då svettas jag inte.

Och precis NU började det regna :D

I dag blir det en till riktigt varm dag, ~37*C ... BUT the heatwave is breaking! :banana::banana::banana:
Vinden vander och vi far in vader fran Stilla Havet :D Fortfarande sol och inget regn, men det ska bli svalare. Jag passar pa att boka in en ny klient (som prompt ska komma 12 pa dagen :cautious: for att han har sa langt att kora) till pa Fredag da beraknad temperatur ar ~25*C.
Hoppas det svalare vadret haller i sig ett tag.

Tittar på tour de france och lyssnar på ösregnet :D Känns som om det har kommit mer regn idag än vad det gjort på typ 2 månader. Om väderleksprognoserna har rätt så kommer det dessutom regna ännu mer nästa vecka :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 282
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka