R
Raderad medlem 68338
Brädgården kan såga till i rätt längd
Smart! Var finns dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brädgården kan såga till i rätt längd
Det är nog enklast att ringa och fråga om de kan såga till plankorna i rätt längdSmart! Var finns dom?
Det är nog enklast att ringa och fråga om de kan såga till plankorna i rätt längd
Vi fick två hyllplan på typ 50x50cm tillsågade förra sommarenverkar finnas en del byggvaruhus som har den servicen men jag behöver liksom tre hyllplan så känns ju högst oklart om de kommer palla det lilla jobbet
verkar finnas en del byggvaruhus som har den servicen men jag behöver liksom tre hyllplan så känns ju högst oklart om de kommer palla det lilla jobbet
Det gör de. Bara man betalar för det.
Jag köpte stringhyllplan till en udda grej jag hade hemma, de är tunnare än många andra. Turkosa, apfina.
verkar finnas en del byggvaruhus som har den servicen men jag behöver liksom tre hyllplan så känns ju högst oklart om de kommer palla det lilla jobbet
Helt galet... Har igång fläkten här nu. Förvånansvärt nog så hjälper den en del, så om jag sitter helt stilla i soffan, då svettas jag inte.Det är jättekvavt, har åskat här till och från i två dagar men det hjälper inte ett dugg. Lika fuktigt, kvavt och äckligt ändå
Men toppen! Vart gjorde du detta?
Jodå det fixar dom åt dig på ett kick.verkar finnas en del byggvaruhus som har den servicen men jag behöver liksom tre hyllplan så känns ju högst oklart om de kommer palla det lilla jobbet
21 här nu, helt perfekt. Men inget regn bara lite nerkylt.Jag vill ha kyla
Här är det 30 grader21 här nu, helt perfekt. Men inget regn bara lite nerkylt.