Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit rätt nöjd att det bara har varit varmt här, efter två veckors klibb i Japan, men idag blev det nästan samma som där.Herregud vad lökigt. Har nog aldrig svettats nån gång i livet som jag gör nu. Brukar iofs typ aldrig svettas öht men nu jävlar ... Känner mig konstant kladdig liksom. Kaos
Är det så längesedan?!Idag har Frasse-katten bott hos oss i två år. Hon var rätt liten när hon kom.
Visa bifogad fil 17681
Tiden går fort.Är det så längesedan?!
Det är jättekvavt, har åskat här till och från i två dagar men det hjälper inte ett dugg. Lika fuktigt, kvavt och äckligt ändåSitter och försöker övertala mig att cykla till djuraffären för att handla hundmat. Det är så fuktigt och kvavt att jag blir svettig av att sitta stilla, så 2-3 km cykeltur (enkel väg) lockar inte det minsta...
Brädgården kan såga till i rätt längdHåller på att bli galen! Har köpt ett par snygga konsoller i mässing där man kan skjuta in hylllpan. Hittar inga hyllplan som passar Eller rättare sagt hittade passande som jag trodde men då var de för tjocka! Faaaan. Pallar ej. Bästa vore väl att köpa en jävla planka och såga till själv bara i lämplig längd, men har ingen såg och tummen mitt i handen. Kaos. Den ska väl de jävlarna sandpappras och målas också... åhhhh kaos. Blir svettig bara av tanken...