Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen efter en kortare visit i Uppsala. Fick stanna en gång då det var helt omöjligt att se trots 50 km/h på motorvägen. Översvämningar på gatorna och blixtrat hela tiden mer eller mindre.

Hemma efter en dag på tävlingsbanan. Avis på alla som har fått regn här kom det en liten liten skur det blev knappt blött. :cry: Väl inne istan igen var det blött med regnpölar på gatan så det verkar ha regnat lite mer här.

Normala byggvaruhus à la Byggmax sågar glatt till saker om man ber dem snällt. Jag har inte ens behövt betala extra.

Kolla sådana här t.ex. Finns det något som passar?

https://www.byggmax.se/förvaring/hyllor-och-hyllplan

Dom är tyvärr för tjocka! Det var problemet med de jag köpte från Ikea. De hade inte skrivit ut tjockleken så det failade där tyvärr! De måste vara tunna, helst typ 1,5 cm tjocka

Nu jäklar ska det putsas, var visst smutsigare än det såg ut så kommer bli i etapper. :angel::D
37943201_2125601167470718_4363835773741432832_n.jpg

Dom är tyvärr för tjocka! Det var problemet med de jag köpte från Ikea. De hade inte skrivit ut tjockleken så det failade där tyvärr! De måste vara tunna, helst typ 1,5 cm tjocka

Nagon av byggvaruhusen hade supersnygga glas hyllor nar jag var i Sverige for 3 ar sedan. Det var sa att jag stod och tafsade pa dem och funderade pa om jag skulle kunna ta med mig ett par och var jag i sa fall skulle ha dem:p

Finnas många som säljer lösa stringhyllplan, så kolla runt. Jag gillar gröna och rosa, det är ju en smaksak.

Såg att Rum21 hade hyllplan till string som möjligen skulle passa men inte heller dom anger tjockleken på hyllplanen :/

Har ösregnat hela dan och åskat. Någon gång slog blixten ned någonstansO_o
Nu är det översvämning lite varstans i Uppsala.
Luften är bättre nu efter allt regnade. Skönt!
Jag har gått igenom min foderlåda till fiskarna. Sedan gått igenom båda garderoberna. Blev 3 kassar med kläder som ska lämnas in till Erikshjälpen:banana:
Ska natta alla djur snart. Kvällsfika och dumburken

Klockan ar 10:25 am och jag sitter fortfarande i pyjamas. Hundarna och jag har jobbat lite och lekt mest pa morgonen och jag har just atit frukost bestaende av Baba Ganosh och pita chips. Det borjar bli dags att starta dagen ... fast det kanns sa harligt dekadent att sitta har och jasa hela morgonen.:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 282
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka