Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledsamt .Jag kan inte sova och tänker bara negativt. Det är som om jag måste ta igen allt negativt jag missat medan jag var på resa och allt var positivt.
Det här är inte kul.
TackLedsamt .
Hoppas det släpper så du får sova.
Jag känner igen känslan..... Jag är uppe tidigt och matar hästar varje dag och lägger mig sedan en stund igen. Ska bara vila LITE till...och så vaknar man typ två timmar senare....Andra gången på några dagar som jag sov till åtta. Jag blir alltid lika chockad när jag vaknar och tittar på klockan.
Flera dagar??? Det finns ju de som hyr plats årsvis och återkommer till sin husvagn sommar efter sommar efter sommar efter sommar efter sommar....... Då har de oftast byggt upp ett helt litet landskap kring husvagnen också med trädäck, staket, trädgårdstomtar, lyktor, osv...... Inte riktigt min grej, nej.......Jag är på en camping. Det är f-n scary. Jag förstår inte hur man kan stå så här på samma plats i flera dagar. Särbon blev genast tillsagd att han parkerat fel i rutan vi har fått tilldelad Det var en lätt full göteborgare som lekte campingpolis. Jag tror särbon kan ha gett honom en blick för han drog sig tillbaka snabbt med ett konstaterade "men ni kanske inte ska ha ut markisen"
Edit: Kan tillägga att särbon parkerade enligt instruktion från personalen...
Jag säger också flugsmäck så då är vi åtminstone två som säger fel dåFlugor.... Hur många jag än slår ihjäl så surrar det alltid minst två stycken runt mig.....
Och hunden hatar mig för han är gräsligt rädd för flugsmällare....
(och helt apropå ingenting, men jag säger egentligen flugSMÄCK. Men det verkar vara FEL... )
Igår vaknade jag 4. Det kändes mer normalt.Jag känner igen känslan..... Jag är uppe tidigt och matar hästar varje dag och lägger mig sedan en stund igen. Ska bara vila LITE till...och så vaknar man typ två timmar senare....