Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske borde gå loss på 90-tals grungekiddo :p

E3612E49-6077-4126-84AD-1667A62E2DF3.webp

Har läst att Saga Lundin, 17-åring som bloggat om livet med sin skelettcancer, gått bort. Livet är verkligen orättvist :(.

Vår tvättmaskin är hemsökt!
Det var nåt som pep, det började igår och har pipit till och från hela natten. Vi fattade var det kom ifrån, alla apparater avstängda och kylskåpet stängt.

Det var tvättmaskinen som satte igång och stängdes av med oregelbundna intervall. Ett spöke! :nailbiting:

Jag fasar inför att gå till jobbet i morgon :crazy: Dels kommer det vara varmare än i helvetets bakugn och de arbetsbyxor vi har och som vi måste ha andas ungefär lika mycket som en plastpåse :rage:

Dessutom så den enda chef som är på plats är egentligen totalt olämplig att vara chef och stressar och stirrar så man kan få magsår för mindre och springer runt och klagar på att vi inte hjälper till när vi nätt och jämnt hinner med det som ska göras på respektive avdelning :arghh:

Jag fick upp easy cover på den ojämna delen av köksväggen i förmiddags. Svetten rann. Sen gick jag ut och vattnade. Svetten fortsatte rinna.

Pust.

Nu har jag ätit och dricker kaffe. Jag borde nog fortsätta vattna sen. Den lilla vattentunnan var full idag trots att det bara kommit 10 mm, men det är ju en rätt stor del av taket som har sin avrinning dit.

https://www.di.se/nyheter/urstark-svensk-tillvaxt-krossar-forvantningarna/

Sveriges ekonomi går framåt. Skräckpropaganda från SD åt sidan. :D

Ytterligare en skållhet dag. Kissekatterna lever rövare. Labradortant snarkar. Några timmar vid havet blir det nog.
Johanna Jeansson: Sista tillväxtrycket för AB Sverige – nu blir det tuffare

Jo tjenare. Sålänge vi har minusränta så lär det rulla på, tyvärr varar det inte för evigt och USA har redan höjt räntan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka