Tack jag vågar inte ropa hej än, var många veckor innan dom handlägger oss, och sen har vi inte fått tag på personbevis för I, ett moment 22 där... Så vi hoppas på tur.Såg i förra tråden att du ska gifta dig. Grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack jag vågar inte ropa hej än, var många veckor innan dom handlägger oss, och sen har vi inte fått tag på personbevis för I, ett moment 22 där... Så vi hoppas på tur.Såg i förra tråden att du ska gifta dig. Grattis!!
Lady Chatterleys älskare och nätreafönstershopping... Har gjort behöverlista sedan innan black friday men det verkar inte vara på rea.Ska ta det lugnt hoppas jag. Är inne på femte förkylningsdagen så mina aktiva mellandagar blev inte så aktiva. Vi ska ha gäster imorgon om jag är frisk så borde väl förbereda något. Kanske lite frisk luft och dagsljus. Film vore mysigt. Har sett ganska mycket barnfilm redan spela så kanske något för medelåldern?
En av mina favoritbarnfilmer börjar snart. Den oändliga historien på kanal 4 den såg jag alltid som liten när jag var sjuk. Nu var det många år sedan jag sist såg den.Ska ta det lugnt hoppas jag. Är inne på femte förkylningsdagen så mina aktiva mellandagar blev inte så aktiva. Vi ska ha gäster imorgon om jag är frisk så borde väl förbereda något. Kanske lite frisk luft och dagsljus. Film vore mysigt. Har sett ganska mycket barnfilm redan spela så kanske något för medelåldern?
Nä det skulle nästan bli lite väl "match made in heaven" igår hos cattis så stod C och jag och mockade lösdriften. A var med maken och fixade. Helt plötslegt stack det ner två flinande ansikten genom taket till oss de byggde en halmlucka så att man kan kasta halm rätt ner i lösdriften A blev putt på att hon bara fick spika, inte såga
Kolla in tråden "nyårsmat" där finns massa bra tipsSka försöka komma på lite roliga smårätter till imorgon kväll. Inget märkvärdigt. Det blir bara jag, mannen, mamma och pappa som ska spela bingolotto och äta lite gott till. Ostar har vi, sedan är det "bara" att komma på resten... Tar gärna emot tips !
Men hon älskar att klättra så säg till om du ska fixa mer med altantaket i sommar så kan vi skicka upp henne! hon kräver nog mest (orökta) räkor och glass som betalning
Inte alls den uppfattningen jag fått av @tornblomma ! En alkoholist är snarare någon som döljer sitt intag. Spriten blir liksom det viktigaste i livet. Det går tillslut ut över jobb och familj.Jag blir mest beklämd av @tornblomma inlägg. Hon verkar vara en jättetrevlig kvinna med tyvärr ganska stora alkoholproblem. Jag vet att hon inte tycker det själv, men i den här tråden har hon köpt en resa till Paris på fyllan och villan. Det är liksom inte ett sunt beteende. Jag skulle önska att hon åtminstone tänkte tanken på alkoholen för sin egen skull. Jag är medveten om att hon rör sig i glammiga miljöer där ett högt alkoholintag är mer regel än undantag, men jag tycker hon är värd bättre än såhär.
Men hon älskar att klättra så säg till om du ska fixa mer med altantaket i sommar så kan vi skicka upp henne! hon kräver nog mest (orökta) räkor och glass som betalning
Riktigt riktigt lågt inlägg, använd PM funktionen i stället för att ösa ur dig massa anklagelser på nätet.Jag blir mest beklämd av @tornblomma inlägg. Hon verkar vara en jättetrevlig kvinna med tyvärr ganska stora alkoholproblem. Jag vet att hon inte tycker det själv, men i den här tråden har hon köpt en resa till Paris på fyllan och villan. Det är liksom inte ett sunt beteende. Jag skulle önska att hon åtminstone tänkte tanken på alkoholen för sin egen skull. Jag är medveten om att hon rör sig i glammiga miljöer där ett högt alkoholintag är mer regel än undantag, men jag tycker hon är värd bättre än såhär.
Experimenterar med chokladpraliner. Men jag är osäker på om fyllningen stelnar tillräckligt för att det ska bli bra.
Jag är alltså vid liv (positivt), har fortfarande bokat en resa till Paris (positivt)! Har varit in till granntanten med en påse NK-mint och ve och fasa en flaska bubbel
Med tanke på dina tårt-skills är jag övertygad om att de är goda
Ramlösa? Eller kanske Pommac?Alkoholfritt antar jag?