athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud nu bara måste jag installera eländet. Antar att det är Curse of Monkey Island du spelar?
Annars får du gråta lite som dom gör i hela Sverige bakar när det inte går som det ska
Vi får se. Fyllningen smakade bra (vit choklad och passionsfrukt) men vi får se om det stelnar.
Klart tanten måste ha två glas vin.Inte för att hänga ut granntanten som alkis här nu men hon vidhåller att hennes läkare sagt till henne att hon MÅSTE dricka två glas vin om dagen för hjärtat. När hemtjänsten ifrågasatte att hon verkligen hört rätt säger tanten att det är en ”tolkningsfråga”
nej, det är Tales of Monkey island. tror det är en ny de kom ut med för bara några år sedan?
Inte för att hänga ut granntanten som alkis här nu men hon vidhåller att hennes läkare sagt till henne att hon MÅSTE dricka två glas vin om dagen för hjärtat. När hemtjänsten ifrågasatte att hon verkligen hört rätt säger tanten att det är en ”tolkningsfråga”
Tack för den fylliga infon inkl tillhörande pik @Hyacinth Kommer hädanefter inte skriva ngt alkoholrelaterat här.
Vill bara klarlägga:
1. Jag älskar vin
2. Jag kommer fortsätta mitt intag av ett glas vin till maten även vardagar
3. Jag kommer även fortsättningsvis festa till det nån gång i månaden eller så
4. Jag är rätt ”kaoz” även utan vin (det kan flertalet intyga vid behov)
Tack å hej
PS. Jag har i inlägget ovan korrat flera stavfel/autokorrect för att ej framstå som full