athena_arabians
Trådstartare
Jag ska till stallet och vara där i några timmar och därefter kolla på massor av vintersport
Du, titta på vintersport?! Ytterst otippat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska till stallet och vara där i några timmar och därefter kolla på massor av vintersport
Jag blir mest beklämd av @tornblomma inlägg. Hon verkar vara en jättetrevlig kvinna med tyvärr ganska stora alkoholproblem. Jag vet att hon inte tycker det själv, men i den här tråden har hon köpt en resa till Paris på fyllan och villan. Det är liksom inte ett sunt beteende. Jag skulle önska att hon åtminstone tänkte tanken på alkoholen för sin egen skull. Jag är medveten om att hon rör sig i glammiga miljöer där ett högt alkoholintag är mer regel än undantag, men jag tycker hon är värd bättre än såhär.
Du, titta på vintersport?! Ytterst otippat!
Alltså det är ganska outside the box men jag tänker att förändring är bra
Dessutom, om du genuint är bekymrad för henne hade det väl varit betydligt trevligare att ta det i ett pm till henne istället för att kalla henne alkoholist på ett öppet forum?
Det tog ett tag... sen kom grannen innan jag fått i henne mat dvs jag har nu en hormonell och hangry kiddo med stort revirtänkande.Går det bra?
Jag blir mest beklämd av @tornblomma inlägg. Hon verkar vara en jättetrevlig kvinna med tyvärr ganska stora alkoholproblem. Jag vet att hon inte tycker det själv, men i den här tråden har hon köpt en resa till Paris på fyllan och villan. Det är liksom inte ett sunt beteende. Jag skulle önska att hon åtminstone tänkte tanken på alkoholen för sin egen skull. Jag är medveten om att hon rör sig i glammiga miljöer där ett högt alkoholintag är mer regel än undantag, men jag tycker hon är värd bättre än såhär.
Det tog ett tag... sen kom grannen innan jag fått i henne mat dvs jag har nu en hormonell och hangry kiddo med stort revirtänkande.
Så om man köper en resa när man är onykter har man alkoholproblem? Det är en slutsats jag aldrig någonsin hade dragit. (Förutom att det är oförskämt av dig att ta det öppet istället för i ett PM.)
Jag känner helt ärligt för att gå och köpa en flaska vin och sen boka några flygbiljetter Tror mina vänner kommer heja på precis lika positivt som när jag är nykter
Jag kanske ska dricka lite innan jag shoppar loss på lite Ole Henriksen
Men guuuu Jag ska säga till din sambo! Så här får det inte gå till!
Jag gick med på Netflix och har smygmatat henne lite och ja, hon är väldigt mycket ensambarn och har ju knappt haft kompisar hem till lägenheten, bara till mormor och morfars hus.Är hon resursvaktande?! Du får öva med byteshandel *ja, jag har hängt för mycket på Hund *
Särbon kan vara gräsligt hangry... då är det lika bra att hålla sig undan (efter att man gett honom kalorier)
Han är särbo så han kommer inte att få veta något *moahahaaa*
Vi ska inte gå in på vad han kan hitta på i fyllan dock inte nätshopping, det får jag sköta åt honom... ("du är ju så mycket bättre på att hitta bra priser...")
Jag gick med på Netflix och har smygmatat henne lite och ja, hon är väldigt mycket ensambarn och har ju knappt haft kompisar hem till lägenheten, bara till mormor och morfars hus.
Jag känner helt ärligt för att gå och köpa en flaska vin och sen boka några flygbiljetter Tror mina vänner kommer heja på precis lika positivt som när jag är nykter
Måste jag vänta tills professorn har gått eller kan jag börja dricka innan tror ni
Nä det skulle nästan bli lite väl "match made in heaven" igår hos cattis så stod C och jag och mockade lösdriften. A var med maken och fixade. Helt plötslegt stack det ner två flinande ansikten genom taket till oss de byggde en halmlucka så att man kan kasta halm rätt ner i lösdriften A blev putt på att hon bara fick spika, inte sågaLilla gumman
Jag kan verkligen inte släppa hur mycket dumheter hon och särbon skulle kunna hitta på tillsammans