Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha vad ska ni alla göra idag då? Såhär dan före nyårsafton :)!

Jag ska ut nu nu har nog fröken ätit färdigt. Sen ska jag bara träna två hästar till idag annars har jag inget direkt inplanerat. Ser ut att bli fint väder för en gång skull.

Jag ska jobba, behöver skriva klart min introduktion. Istället har jag:
  • Kollat på flera avsnitt av The Apprentice (UK)
  • Ätit en massa mat
  • Legat på golvet ett tag
  • Gick till poolen och försökte ta en snabb tupplur
  • Skickat ett argt email till management över att all pool personal förstör folks försökt till att ta det lugnt med att titta på tv shows eller musik på sina mobiler på hög nivå, hörlurar verkar de inte ha fattat liksom :banghead::rage:
  • Skickade nästan ett surt email som svar till en tjej som frågar om hjälp på en massiv email lista (11 000 personer liksom), återigen specificeras inte region :cool: Skitlätt att ge hjälp när personen inte anger vart de vill ha tips ifrån. Lyckades dock hejda mig, ett argt email om dagen räcker. :D
Klockan är nu 16:30, jag är tillbaka på jobbet och funderar på om jag kan spela Monkey Island istället för att jobba en stund :angel::sneaky::o

Dricker en energi dricka under tiden dock! Den kanske sorterar ut lättjan tillslut :cautious::rofl:

Jag ska ut nu nu har nog fröken ätit färdigt. Sen ska jag bara träna två hästar till idag annars har jag inget direkt inplanerat. Ser ut att bli fint väder för en gång skull.
Ska försöka komma på lite roliga smårätter till imorgon kväll. Inget märkvärdigt. Det blir bara jag, mannen, mamma och pappa som ska spela bingolotto och äta lite gott till. Ostar har vi, sedan är det "bara" att komma på resten... ;) Tar gärna emot tips :up: !

Ska försöka komma på lite roliga smårätter till imorgon kväll. Inget märkvärdigt. Det blir bara jag, mannen, mamma och pappa som ska spela bingolotto och äta lite gott till. Ostar har vi, sedan är det "bara" att komma på resten... ;) Tar gärna emot tips :up: !

Gå loss på inläggningar i lösvikt? Jag har köpt chili och balsamvinägermarinerad parmesan och oliver med mandel från Ridderheims, vansinnigt gott. Annars kanske några minipajer? Lite charkuterier? Återigen, klart värt att köpa i lösvikt.

Sedan är ju alltid skaldjur en hit här :D

Inte så mycket, tänkte fortsätta mitt Twin Peaks maraton, lägga lite pussel och om det är fint väder och inte alltför kallt fixa i trädgården. Plan 1 är att ta mig upp ur sängen :D

Man blir alltid på så bra humör när du skriver :D :up:
Jag blir mest beklämd av @tornblomma inlägg. Hon verkar vara en jättetrevlig kvinna med tyvärr ganska stora alkoholproblem. Jag vet att hon inte tycker det själv, men i den här tråden har hon köpt en resa till Paris på fyllan och villan. Det är liksom inte ett sunt beteende. Jag skulle önska att hon åtminstone tänkte tanken på alkoholen för sin egen skull. Jag är medveten om att hon rör sig i glammiga miljöer där ett högt alkoholintag är mer regel än undantag, men jag tycker hon är värd bättre än såhär.

Har just ätit frukost. Funderar på att göra en omgång chokladpraliner. Eller spela Playstation. :laugh:

Och så ska hästen motioneras och sista maskinen tvätt köras.

Äter frukost, idag mackor istället för kexchoklad :up:
Idag ska jag duscha, vara i stallet och åka och handla. Det är nog allt på schemat idag. Skulle behöva något mer att göra för att hålla mig sysselsatt och hålla ångesten under kontroll, men jag vet inte vad det skulle vara :cautious:

Jag blir mest beklämd av @tornblomma inlägg. Hon verkar vara en jättetrevlig kvinna med tyvärr ganska stora alkoholproblem. Jag vet att hon inte tycker det själv, men i den här tråden har hon köpt en resa till Paris på fyllan och villan. Det är liksom inte ett sunt beteende. Jag skulle önska att hon åtminstone tänkte tanken på alkoholen för sin egen skull. Jag är medveten om att hon rör sig i glammiga miljöer där ett högt alkoholintag är mer regel än undantag, men jag tycker hon är värd bättre än såhär.

Har du träffat @tornblomma? Det har jag och jag kan säga att du har fel.

Dessutom, om du genuint är bekymrad för henne hade det väl varit betydligt trevligare att ta det i ett pm till henne istället för att kalla henne alkoholist på ett öppet forum?

Snorar och försöker göra lite föreningsarbete så här i slutet av året. Inser att jag saknar fullständigt personnummer på en del och försöker jaga rätt på dem så jag får det... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
46 157
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar