ka jag gå ut. Scar ja eller nej
Jag går emot strömmen och säger : Hell yeah! YOLO!
.. är ju inte jag som vaknar bakfull, halvdöd och måste amputera mina fötter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ka jag gå ut. Scar ja eller nej
Sådär ser typ varenda natt ut för mig. Som gravid drömmer jag oerhört mycket och jäkligt konstiga saker! Det värsta är när jag vaknar och fortfarande är upprörd eller kränkt av något i en dröm Fast härom natten hade jag en tiger. Han skulle bo i min garderob. Det var trevligt.Inatt hade jag en till helmysko dröm. Hade helt plötsligt fött barn Tror att min KK var pappan Hade vissa problem med att författa ett meddelande för att berätta om det roliga eventet, det var liksom problematiskt att välja mellan WhatsApp eller messenger. Vart vill han ha nyheten liksom? Jag hade ju inte precis sett gravid ut, eller haft några andra symptom innan den dök upp.
Bäbisen var också gömd, så ingen annan skulle få veta liksom. Tur att den var tyst och stillsam, bara det att jag liksom hade glömt bort var jag stoppat undan den.
Idag: känns som att jag har tappat bort min bäbis
DET är väl inga problem?Hur fördriver man 11 timmar i stallet?
DET är väl inga problem?
Man lagar lite här, fixar lite där, pysslar med nån häst, grejar med foderförråd, monterar nåt - och vips har tiden gått.
Man har tre hästar samt driver stallet Fixade massa saker, fikade med grannen, red osv. Nemas problemasHur fördriver man 11 timmar i stallet?
Å samma här! Denna Justin verkar visst dyka upp lite varstansJag: "Justin Bieber? "
Kanske dags att gå och lägga mig...
Sådär ser typ varenda natt ut för mig. Som gravid drömmer jag oerhört mycket och jäkligt konstiga saker! Det värsta är när jag vaknar och fortfarande är upprörd eller kränkt av något i en dröm Fast härom natten hade jag en tiger. Han skulle bo i min garderob. Det var trevligt.
Ska ta det lugnt hoppas jag. Är inne på femte förkylningsdagen så mina aktiva mellandagar blev inte så aktiva. Vi ska ha gäster imorgon om jag är frisk så borde väl förbereda något. Kanske lite frisk luft och dagsljus. Film vore mysigt. Har sett ganska mycket barnfilm redan spela så kanske något för medelåldern?Jaha vad ska ni alla göra idag då? Såhär dan före nyårsafton !
Jag ska ut nu nu har nog fröken ätit färdigt. Sen ska jag bara träna två hästar till idag annars har jag inget direkt inplanerat. Ser ut att bli fint väder för en gång skull.