Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir alltid på så bra humör när du skriverJoråsåattttttwwwwww
Jag har haft det så någon vecka nu men får ta det någon dag när det känns lättareVila lite och försöka senare? Jag brukar också ha svårt för det om jag försöker tvinga fram en text sas
Mocka och fixa höpåsar tar ju 20 minuter blir mycket tid att umgås med hästenFrågan är väl snarare hur fördriver man inte 11 timmar i stallet
Vad är det du vill skriva ? Är det något speciellt du skriver på?Jag har haft det så någon vecka nu men får ta det någon dag när det känns lättare
Inte om det ska räcka länge. Tar mig ca 1 timme per dag då räcker det 4 fodringar.Mocka och fixa höpåsar tar ju 20 minuter blir mycket tid att umgås med hästen
Jag tänkte starta en tråd. Det känns solklart i huvudet, men det går inte att få ner det i ord.Vad är det du vill skriva ? Är det något speciellt du skriver på?
Försök det fixar du nog !Jag tänkte starta en tråd. Det känns solklart i huvudet, men det går inte att få ner det i ord.
Det beror ju så klart på hur många hästar man har och hur allt är utformat jag har ju bara en hästInte om det ska räcka länge. Tar mig ca 1 timme per dag då räcker det 4 fodringar.
Ja då går det ju betydligt fortare såklartDet beror ju så klart på hur många hästar man har och hur allt är utformat jag har ju bara en häst
Har börjat fundera på hur mycket värt det är att jobba heltid när jag ändå inte orkar göra något efter jobbet. Man måste ju ha pengar= jag måste jobba, men måste jag ha så mycket pengar som jag tjänar idag?Försök det fixar du nog !
Frågan är ska man göra det som ett inlägg eller dagbok?@Tranan
Skriv ändå. Jag grät mig igenom mitt inlägg när jag skrev det. Det är tufft men bra att våga berätta. Då får man möta på ett annat sätt och kan hitta nya vägar att hantera saker.
Var rädd om dig!
Det beror väl mest på vad du vill ha ut av det? Vill du ha diskussion så väl ett inlägg. Vill du enbart skriva av dig så välj dagboken?Frågan är ska man göra det som ett inlägg eller dagbok?
Du formulerar jättebra! Så tycker absolut du ska starta en tråd om detta kan komma flera intressanta infallsvinklar och tips. Allt behöver inte stå helt perfekt i första inlägget utan du kan komplettera sen i efterhand.Har börjat fundera på hur mycket värt det är att jobba heltid när jag ändå inte orkar göra något efter jobbet. Man måste ju ha pengar= jag måste jobba, men måste jag ha så mycket pengar som jag tjänar idag?
Jo jag håller med men har även märkt att vissa dagboksinlägg har lett till diskussioner så tycker inte att det är någon större skillnad mot att skriva i forumet. Förr var dagboken mer personlig. Skrev till och med själv massa. Men nu är de borta puts väck.Det beror väl mest på vad du vill ha ut av det? Vill du ha diskussion så väl ett inlägg. Vill du enbart skriva av dig så välj dagboken?
Har börjat fundera på hur mycket värt det är att jobba heltid när jag ändå inte orkar göra något efter jobbet. Man måste ju ha pengar= jag måste jobba, men måste jag ha så mycket pengar som jag tjänar idag?
Jag har "alltid" varit väldigt trött, har konstant spänning huvudvärk och värk till och från i kroppen. Känner att det är dags för en förändring, vill inte leva så här i 40+ år till.Du formulerar jättebra! Så tycker absolut du ska starta en tråd om detta kan komma flera intressanta infallsvinklar och tips. Allt behöver inte stå helt perfekt i första inlägget utan du kan komplettera sen i efterhand.
Rent spontant skulle jag säga nej. Men allt beror ju helt på dig. Hur din situation ser ut. Har märkt att du tidigare skrivit att du varit väldigt trött vid olika tillfällen så detta är något som varat under längre tid, eller visst?
Så har du ekonomin som klarar av att du går ner i tid så varför inte? Eller byta jobb kanske rent av till något som GER energi och inte TAR energi?
Jag behöver tipsVäldigt vettiga och välformulerade tankar tycker jag, som säkert kan leda till mycket intressanta diskussioner!
Det där med att spendera 11 timmar i stallet... Om du behöver tips på hur man gör saker långsamt, så har du ett proffs här