Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sånt jätteproblem med ett öga.
Det är ofta ömt och jag kan vakna på natten av att det poppar till och gör skitont.
Nån som vet vad det kan vara?
Ska ringa vc men de har inte ens telefontider längre pga högt tryck och dåligt med läkare

Har ätit middag. Nu lite slösurfing innan Krysset börjar
Känner mig förkyld, men förkylningen vill inte bryta ut. Haft så i flera veckor nu...
I morgon kväll ska jag och morsan in till Parksnäckan i stan. Jerry Williams kommer dit då!:banana:

Har ätit middag. Nu lite slösurfing innan Krysset börjar
Känner mig förkyld, men förkylningen vill inte bryta ut. Haft så i flera veckor nu...
I morgon kväll ska jag och morsan in till Parksnäckan i stan. Jerry Williams kommer dit då!:banana:

Kan du vara allergisk? Gråbon är hemsk just nu, jag känner av den rejält.

Jag har inte hört något om mannen vid spåren. Tyvärr är det så att vi får bara höra om personen ifråga blir påkörd och det har iaf inte hänt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
38 481
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 056
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka