Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som tycker att mina "fyra" koppar kaffe (alltså fyra brygg-mått, kanske 2 koppar i verkligheten) om dagen kan vara lite mycket ibland ^^
Du din lilla Duracell kanin! knäck dig inte vet jag.Då vädret är minst sagt nyckfullt så fortsätter jag mitt fixa allt småskit jag tidigare duckat,hittills har det blivit tapetsering av 2 väggar i mini closeten den 3e behöver spacklas (avskyr att spackla så spar det) taklister till gästrummet sorterade o utplacerade, dörrfoder till sovrumsdörr sågat o uppspikat,tummen fick en smäll också , nu kaffe o muffins.
Sen bära upp hyllan,en gipsskiva,försöka sortera tillbaka berget av saker som står mitt på golvet där uppe och om orken finns kvar o ryggen medger så spika upp taklisterna.
Jag är helt säker på att det saknas golvlister i den stora walk in closeten.
Inte mitt heller, min kaffeautomat rymmer 1,2 liter vatten och den tömmer jag på en dag.
Det är inte ens i början av mitt morgonkaffe
Men det där fixar du ju lätt, kan Timell bygga en Friggebod samt inreda den och fixa gångar och planteringar runt den på ett avsnitt så borde du ju hinna det där innan eftermiddagskaffet.Då vädret är minst sagt nyckfullt så fortsätter jag mitt fixa allt småskit jag tidigare duckat,hittills har det blivit tapetsering av 2 väggar i mini closeten den 3e behöver spacklas (avskyr att spackla så spar det) taklister till gästrummet sorterade o utplacerade, dörrfoder till sovrumsdörr sågat o uppspikat,tummen fick en smäll också , nu kaffe o muffins.
Sen bära upp hyllan,en gipsskiva,försöka sortera tillbaka berget av saker som står mitt på golvet där uppe och om orken finns kvar o ryggen medger så spika upp taklisterna.
Jag är helt säker på att det saknas golvlister i den stora walk in closeten.
Haha nej jag dricker nog typ 10-12 muggar om dagen minst
Det är inte ens i början av mitt morgonkaffe
Polisen ringde upp mig här i Värnamo. Tydligen har en man med rullator försvunnit och nu har de hittat rullatorn vid spåren i Smålandsstenar. Jag har ringt tkl som är där och två tåg som är på väg dit för möte, mer än så kan jag inte göra förutom att hoppas på att de hittar mannen välbehållen långt ifrån spåren.
Läskigt! Hoppas dom hittar honom välbehållen ....Polisen ringde upp mig här i Värnamo. Tydligen har en man med rullator försvunnit och nu har de hittat rullatorn vid spåren i Smålandsstenar. Jag har ringt tkl som är där och två tåg som är på väg dit för möte, mer än så kan jag inte göra förutom att hoppas på att de hittar mannen välbehållen långt ifrån spåren.