Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att förklara för en avlägsen släkting att dricka 16 koppar kaffe och röka 25 cigg om dagen kan vara en stor del till att hon har hälsoproblem.
Och jag som tycker att mina "fyra" koppar kaffe (alltså fyra brygg-mått, kanske 2 koppar i verkligheten) om dagen kan vara lite mycket ibland ^^

Bara skräp på loppisen. Gick hem och dammsög och somnade en stund till ett avsnitt av Sopranos. Nu dags för jobb till klockan 21 ikväll :down:

Spöregnar ute .Tänkte åka till återvinningen men det får vara idag .Kollar när tanten packar för en månad utomlands och ska beställa en tågbiljett tills hon kommer hem så jag slipper åka till Arlanda

Det är ju skördetider...

Grön paprikapuré med vitlök, örter och lite kryddor har jag kokat idag efter dagens raid i växthuset.
Ser kanske inte ut mycket för världen :angel: men alltså..
Vilken smaksättare det är till såser, soppor och grytor. Helt fullpackad med smak :d :love:
fjyvmtbkgdqmnf.jpg

Tittar på fälttävlan och för i mitt en drickyoghurt som frukost.
Dagens bästa var att vågen visade -1.5 kg. Hur det gått till vet jag inte, men förklarar ju att jag tyckte byxorna börjar sitta slappare och att jag tycker magen hänger mer, nu ska den bara stramas åt också.

Dricker kaffe och äter choklad, ska röja på kontoret innan det är dags att börja i trädgården. Hur kan något förfalla så fort? :o :meh:
På 3-4 veckor så har tvätten bara gått med det nödvändigaste, men ändå är det högar av tvätt att vika. Tavlor som förvaras här inne då risken är stor att de går sönder någon annanstans osv. Välkommen helg, eller vad säger man? :cool::rofl:

Godissugen men har ingen bil med monterad stol. Och det ömsom vräker ner ömsom droppar så jag är inte så sugen på en promenad till affären heller.

Får äta glass. Stackars mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
67 68 69
Svar
1 374
· Visningar
38 237
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 056
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka