Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som tycker att mina "fyra" koppar kaffe (alltså fyra brygg-mått, kanske 2 koppar i verkligheten) om dagen kan vara lite mycket ibland ^^Att förklara för en avlägsen släkting att dricka 16 koppar kaffe och röka 25 cigg om dagen kan vara en stor del till att hon har hälsoproblem.
Köp en lott eller turen kanske är förbrukadBesiktigat transporten idag - rent papper och helt jämna bromsar Tänk vad lite det krävs för att göra en hästkvinna glad...
Vart ska hon åka??Spöregnar ute .Tänkte åka till återvinningen men det får vara idag .Kollar när tanten packar för en månad utomlands och ska beställa en tågbiljett tills hon kommer hem så jag slipper åka till Arlanda
Till Thailand .Var något småfix med huset som hon skulle ta tag iVart ska hon åka??
Men vafan! Jag VILL ju bjussa kaffe
Är ju lätt att hitta. Medelålders man med tofsar i bröstvårtorna, kåtblick, en liten portabel fläkt för hårfladder, guldtanga med dito snopptofs.
Är ju lätt att hitta. Medelålders man med tofsar i bröstvårtorna, kåtblick, en liten portabel fläkt för hårfladder, guldtanga med dito snopptofs.
Du menar att du inte har diverse filter med djuröron över dig permanent?
Jag överlever nogMan kan inte få allt.