Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nya skor och 8km med hunden :cry::arghh:
XUJ4rAk.jpg

Har varit på världens mest ambitiösa ettårskalas idag tror jag. Inbjudan skickades ut för tre (!!) månader sedan, skulle hålla till i hyrd lokal och med OSA-datum senast den 2 juli (dvs mer än 1,5 månad innan kalaset skulle äga rum). Jag var därför helt säker på att det skulle bli överraskningsbröllop också.
Men icke, det var kalas med buffélunch och fika (med 6-7 tårtor och minst lika många sorters småkakor). Tipspromenad med väldigt blandade frågor (allt från hur mycket barnet vägde som nyfödd till vad ett ovanligt musikinstrument heter) var det också, där sambon på något mirakulöst sätt lyckades vinna förstapriset. Så vi kom hem med en välfylld picnickorg :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
38 510
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 065
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar