Huvudet är inte riktigt i skick för så långa texter dessvärre, annars var det en bra idé!Letar fram en bok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huvudet är inte riktigt i skick för så långa texter dessvärre, annars var det en bra idé!Letar fram en bok
Rycker ut sladden på TVnHar vansinnigt tråkigt. Känns som att jag kollat igenom hela internet, sambon använder tvn till tv-spel och katterna sover. Och jag är inte trött nog att gå och lägga mig. Vad gör man då?
Nää, han börjar jobba igen efter semestern imorgon så han måste få leva lite i en låtsasvärld ikvällRycker ut sladden på TVn
Om hon inte vill lägga sig när du tycker så muta med att hon får sova i hallen.
Du är för snäll men du är ju sån sort.Nää, han börjar jobba igen efter semestern imorgon så han måste få leva lite i en låtsasvärld ikväll
Vi med, dessutom har vi nästan 2 veckor semester till!När friidrotten är slut kommer jag att drabbas av post-championship-depression Det är en sån tomhet!
Men snart börjar nästa mästerskap EM ridsportNär friidrotten är slut kommer jag att drabbas av post-championship-depression Det är en sån tomhet!
Vi med, dessutom har vi nästan 2 veckor semester till!
Men snart börjar nästa mästerskap EM ridsport
Stegvis avgiftning, var lite positiv nuDet är absolut roligt men det är inte samma sak. Friidrott är speciellt eftersom det pågår så mycket hela tiden.
Stegvis avgiftning, var lite positiv nu
LjudbokHuvudet är inte riktigt i skick för så långa texter dessvärre, annars var det en bra idé!
Är det i år?Jag vill ha mästerskap året runt Får helt enkelt tänka framåt mot Vinterstudion och vinter-OS
Är det i år?