Sånger som du hatar

Hörde de första takterna av en Shakira-låt på radion, och japp det blev kanalbyte.

Jag kan förstå att hennes låtar har en storhet och en svängighet men personligen har jag svårt för hennes liksom släpiga röst.

Varning för trigger

Råkade se en lista på sånger som folk hatar och där var givetvis sånger med som jag verkligen gillar. Ja, jag har väl konstig smak.
Nej tror du har normal smak.

Folk brukar ju inte hata någonting de inte regelbundet hör och folk brukar inte regelbundet råka höra saker som inte är populära och saker som är populära brukar vara det för att många tycker om dem :)

Hörde de första takterna av en Shakira-låt på radion, och japp det blev kanalbyte.

Jag kan förstå att hennes låtar har en storhet och en svängighet men personligen har jag svårt för hennes liksom släpiga röst.
Tyckte hon hade nån bra låt när jag var yngre och Tyckte det var kul med disco. Numera orkar jag bara inte höra henne.

Kom på en låt som jag fullkomligt avskyr, I dont like mondays. Jag såg på serien the 100, ett stort misstag. Hela serien sög verkligen. Och den där förbannade låten spelades sönder där av en karaktär. Så nu tål jag den inte.

Lägger till all julmusik åxå. Hur kan man på riktigt gilla skiten

Jag gillar typ all musik, vid rätt tillfälle och sinnesstämning, kanske med undantaget svensk reggae och en viss typ av intensiv techno.

Nästan allt av Phil Collins, men specielt In the air tonight.. Mycket av Maria Mena och Robin. Och Tina Turner. Har riktigt svårt för alla hennes "njeeh" genom låterna

Senast ändrad:
Min man blir orimligt provocerad av Lars Winnerbäck. Närmare bestämt låten Söndermarken. För att vara specifik, ordet Tandläkarväder.

Under ytan av Uno Svenningsson, Dancing in the moonlight av Toploader och allt av Laleh. Butterfly av Crazy Town.

ETA: En annan värld av Stiftelsen också.
ETA 2: How you remind me av Nickelback.

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 769
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 229
Senast: Twihard
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 463
Senast: Ajaj
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 707
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar