Allt med Stiftelsen/Takida.
Och Carola
Carola håller jag med om! Men inte Stiftelsen och Takida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt med Stiftelsen/Takida.
Och Carola
Sally Swift? Grundaren till centrerad ridning?Hata är ett starkt ord men jag undviker gärna Sally Swifts musik. Hon verkar vara en bra person och förebild men musiken är inte min tekopp.
Sally Swift? Grundaren till centrerad ridning?
Ok... så en ska alltså inte lyfta problematik som tangerar mobbing? Det är bättre att hålla käften istället för att lyfta att lite empati kanske är en bra sak? Att inte vara obekväm så andra får håna andras smak ifred?
Jag är faktiskt mållös. Jag förväntar mig bättre av vuxna människor.
Jag tycker också att det kan kännas väldigt fel att sitta och skriva att man tycker illa om en viss artist. Att skriva att man ogillar vissa låtar däremot har jag inga problem med.Som sagt, vi har olika tröskel för vad vi tar åt oss av och blir ledsna av
Och varenda gång jag lyft problematiken i liknande trådar har jag fått veta att jag är överkänslig (trots att jag varit extremt tydlig med att jag inte tar illa upp personligen) och att det "bara är på kul".
Ungefär samma saker jag fick höra när jag var mobbad som värst
Vi håller oss till Sally. Mother shall not be hated!Min tanke också En tjejgissning är att förnamnet ska vara Taylor
Men Sally kanske har en sidokarriär, vem vet
En tredje absolut favorit omnämnd. Och en fjärde, Pink live i London är ett kärt minne.
Har ett oresonligt hat till denna låt med Pink.
Och AVSKYR typ allt med Blaleh, förlåt - Laleh Speciellt denna låt:
Om man vet att man tar illa vid sig av att läsa att andra människor avskyr musik man tycker om så bör man hålla sig borta från trådar som så tydligt handlar om just det.
Den enda som varit otrevlig i tråden är du.
Menar du med dansbandsmusik en traditionella dansbandsmusiken som spelas av de traditionella dansbanden och/eller den musik (ofta covers på populära poplåtar, men även egna låtar) som moderna dansband spelar?Instämmer i att hat inte är del av musiktyckandet, men så fort dansbandsmusik kommer i närheten av öronen så avslutas det förhållandet väldigt kvickt på snabbast möjliga sätt.
Sen tycker jag att 90% av det som spelas i olika sammanhang där jag inte själv valt album, är vare sig bra eller särskilt intressant. Numer med streaming har dessutom plottrigheten gått till nya höjder och låtar blandas hej vilt, så även album som är bra i grunden förstörs genom att splittras upp och blandas med helt annat.
#blandbandsogillarna
#albumaratomer
Fin mobbingmentalitet du har där, den som tar illa vid sig får skylla sig själv
Mest den traditionella, men är ingen fan av covers heller. Det är den typiska melodin som slår till fly-tanken i hjärnan.Menar du med dansbandsmusik en traditionella dansbandsmusiken som spelas av de traditionella dansbanden och/eller den musik (ofta covers på populära poplåtar, men även egna låtar) som moderna dansband spelar?
Ganska stor skillnad på dem.
Jag älskar Pink! Men hatar den låtenEn tredje absolut favorit omnämnd. Och en fjärde, Pink live i London är ett kärt minne.
Oh, Luke Combs har missat detta, måste lyssnaDuetten med TC och Luke Combs på årets Grammy var fantastisk!