Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sängläge men jag lär väl knappast somna på ett tag :rofl: men behöver vila nacken och ville inte riskera att somna på soffan.
Tänkte ta och se om jag kan peta in lite i ett korsord annars får det bli sudoku tror jag.

Två steg framåt, ett tillbaka, när det gäller katten.

Ledig idag :banana: Ska till en jättestor hundbutik (autocorrect säger handbutik, vad fan är det?) under förmiddagen.

Jag är på bilbesiktningen. Jag hade ju tänkt kolla enkla saker själv men glömde/ hann inte. Två glödlampor har gett upp. Så jag får visst byta lampor igen. Och så är en spindelled glapp :down:. Det återstår att se var det här landar.

Jag är på bilbesiktningen. Jag hade ju tänkt kolla enkla saker själv men glömde/ hann inte. Två glödlampor har gett upp. Så jag får visst byta lampor igen. Och så är en spindelled glapp :down:. Det återstår att se var det här landar.
Det var inga fler fel men ombesiktning blir det ju p.g.a. spindelleden.

Äntligen på jobbet (ja jag gillar mitt jobb) och kan släppa husrenovering för ett tag. Lyckats med det mesta det här helgen bland annat retat upp min kusin rejält.

De har skaffat en (till) kanin. Jättesöt verkligen och det skrev jag till henne på insta också, Råkade bara lägga till att hoppas de tar bättre hand om denna än den förra. Vilket hon tyckte var onödigt och elakt skrivet.

Dock tycker inte jag det var en onödig eller elak kommentar då den förra kaninen tröttnade de på och lät svälta till döds i sin egna skit. Sen att de tog bort sin hund för ett litet tag sedan för de orkade inte med honom. Gissa vem som kommer ringa länsstyrelsen om några dagar?

Så trött på folk som skaffar djur för att de är söta!

Pricken på i:et var även att i helgen fick vi in en sk sommarkatt. Magrare katt har vi aldrig sett. La ut annonsering och lyckades hitta ett hem som kunde ta katten då deras katt varit borta i 2 år. Roligt för dem hej katten nu måste vi till veterinären för att se om du kommer överleva. Jag har aldrig sett någon sådan mager katt och så ung.

Fan för folk!!

Ok.. nu har jag fått det ur systemet och är lite gladare igen :D

De har skaffat en (till) kanin. Jättesöt verkligen och det skrev jag till henne på insta också, Råkade bara lägga till att hoppas de tar bättre hand om denna än den förra. Vilket hon tyckte var onödigt och elakt skrivet.

Dock tycker inte jag det var en onödig eller elak kommentar då den förra kaninen tröttnade de på och lät svälta till döds i sin egna skit. Sen att de tog bort sin hund för ett litet tag sedan för de orkade inte med honom. Gissa vem som kommer ringa länsstyrelsen om några dagar?

Så trött på folk som skaffar djur för att de är söta!

:rage:
Vissa ska bara inte ha djur

Vaken och är trött. :meh:
Trött på att gnälla, på att må dåligt, att vara trasig, att slå på mig själv, att känna mig värdelös, att ha ont, att vara trött hela tiden, mardrömmar, att inte kunna rida, på att vara frustrerad, att inte ha en massa positiva saker att älta, att ens ha en ekonomi, att försöka dejta, relationer, vänner, ångest, mardrömmar, den där jävla uppväxten, att sommaren aldrig kom, att regnet är bortblåst, att ha tålamod.....

Hej igen! Härliga livet och måndag igen ....

*skjut mig, tack! * :crazy: :banghead:

Ringde vc. Sa att jag nog behöver träffa läkare, har varit arg och lättretlig i minst fyra månader och inte vill göra nåt eller träffa nån. Sköterskan sa först att det nog skulle bli lättare nu när mina kollegor kommer tillbaka från semestern. Sen att jag borde gå promenader i dagsljus. Jamen tack då. Att jag mått såhär sen innan jobbet klappade ihop spelade ingen roll. Hon klämde fram en tid om två veckor i alla fall men tills dess då? Jag vill ha min gamla vc :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 928
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider