Funderar på hur fan det kommer bli med bussar framöver. Det är så sjukt oklart. Så jag fortsätter väl med mitt gående.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God natt !Läggdax
Svårt iblandHur svårt ska det behöva vara att somna
nejBlir gula ärtor gamla? Förpackningen var bäst före 2015.
Det var inga fler fel men ombesiktning blir det ju p.g.a. spindelleden.Jag är på bilbesiktningen. Jag hade ju tänkt kolla enkla saker själv men glömde/ hann inte. Två glödlampor har gett upp. Så jag får visst byta lampor igen. Och så är en spindelled glapp . Det återstår att se var det här landar.
De har skaffat en (till) kanin. Jättesöt verkligen och det skrev jag till henne på insta också, Råkade bara lägga till att hoppas de tar bättre hand om denna än den förra. Vilket hon tyckte var onödigt och elakt skrivet.
Dock tycker inte jag det var en onödig eller elak kommentar då den förra kaninen tröttnade de på och lät svälta till döds i sin egna skit. Sen att de tog bort sin hund för ett litet tag sedan för de orkade inte med honom. Gissa vem som kommer ringa länsstyrelsen om några dagar?
Så trött på folk som skaffar djur för att de är söta!