Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken och är trött. :meh:
Trött på att gnälla, på att må dåligt, att vara trasig, att slå på mig själv, att känna mig värdelös, att ha ont, att vara trött hela tiden, mardrömmar, att inte kunna rida, på att vara frustrerad, att inte ha en massa positiva saker att älta, att ens ha en ekonomi, att försöka dejta, relationer, vänner, ångest, mardrömmar, den där jävla uppväxten, att sommaren aldrig kom, att regnet är bortblåst, att ha tålamod.....

Hej igen! Härliga livet och måndag igen ....

*skjut mig, tack! * :crazy: :banghead:

Kramar :heart

Trött på att gnälla, på att må dåligt, att vara trasig, att slå på mig själv, att känna mig värdelös, att ha ont, att vara trött hela tiden, mardrömmar, att inte kunna rida, på att vara frustrerad, att inte ha en massa positiva saker att älta, att ens ha en ekonomi, att försöka dejta, relationer, vänner, ångest, mardrömmar, den där jävla uppväxten, att sommaren aldrig kom, att regnet är bortblåst, att ha tålamod.....

:heart

Funderar hur tidigt jag kan lägga mig idag... Inatt har jag bara sovit runt 3 timmar :down: Körde hem I strax efter nio igår kväll, vi blev väl inte mycket klokare på min dator men rensade bort en del skit och så åt vi pizza. Var kul att ses, var några veckor sen och vi har inte hunnit prata så mycket heller.
Vi pratade lite löst om att festa till helgen, får se om det blir av :)
Nu är allt folk tillbaka här också, märktes helt klart på parkeringen :cool:

Vaken och aptrött, det tog 40 min att skaka liv i A... tanken var att hon ska skolas in på fritids denna v men jag har fått 0 och ingen info om var/när/hur vi ska infinna oss så jag tror att jag skiter i det...

Vaken och aptrött, det tog 40 min att skaka liv i A... tanken var att hon ska skolas in på fritids denna v men jag har fått 0 och ingen info om var/när/hur vi ska infinna oss så jag tror att jag skiter i det...

Har ni inskolning på fritids? Jag har inte hört eller sett någon info om det så jag tänkte bara lämna henne där på onsdag när det är första skoldagen :p

Nope, jag kan inte stå till tjänst med ett skott men kan erbjuda en kram! :heart

Vi har pratat om det där förut, att skjuta sig blir så kladdigt ;)

*stor kram* :heart

Har ni inskolning på fritids? Jag har inte hört eller sett någon info om det så jag tänkte bara lämna henne där på onsdag när det är första skoldagen :p
Ja det är inskolning där första skoldagarna iaf. Jag hade tänkt ha egen inskolning nu eftersom A inte bara är att lämna, men jag vet inte ens vilken byggnad de är i nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 931
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka