Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit hem från stallet, eller kommit hem rent generellt egentligen. Jag har inte varit hemma sedan torsdag eftermiddag men var till stallet och red innan jag åkte hem.

Nu är jag tydligen helt väck i skallen. Jag tänkte äta lite men kom på att allt bröd som finns hemma är fryst så jag tänkte ta musli i stället. Jag råkade ta havregryn. Jag hällde tillbaka dem i påsen och tog fram en annan påse och hällde upp. Det var havregryn i den påsen också. Snacka om att vara blond.

Nu är det dags för dusch och i morgon vid galet tidig tidpunkt så ska bilen besiktigas. Jag måste gå upp halv sex :turd:.

Har tvättat, diskat, kastat mera skräp, dammsugit, dammtorkat, bytt sängkläder, dammsugit, skurat, handlat mat, varit i stallet och ridit kompisens vackra sto ( i jeans)

Nu är jag trött som fan!

Imorgon kommer dom flesta ordinarie tillbaka till sina arbetsplatser= jag räknar kallt med att det kommer att dimpa ner typ 15-20 felannmälningar.....

Och inte att förglömma det är måndag dvs det kommer in minst en sjukanmälan....

Däckat i sängen med Vovvi efter häng i stallet med kompisar och elev.
Pålle har fått bada inför att åka till tandis imorgon. Benet var nästan bra nu igen IOM spritomslaget.
Funderar på om jag ska unna mig lite veganglass trots att jag inte tränat idag..

Snart kollat ikapp första säsongen av unga mammor, nästa säsong börjar ju nu på onsdag! Har två avsnitt kvar men ikväll pallar jag inte mer så nu är det dags att sova.

Tanken var att stretcha den onda kroppen på yogamattan, jag är dessvärre en lydig matte och förvisad till att sitta på min pilatesboll i väntan på att hundarna lekt klart på yogamattan :devil: Den är tydligen oslagbar att leka på, samma visa varenda gång! :p

I kväll är jag trött på hela mänskligheten inkl mig själv, ska bli ett sant nöje att dejta JB om en stund :idea:

Tanken var att stretcha den onda kroppen på yogamattan, jag är dessvärre en lydig matte och förvisad till att sitta på min pilatesboll i väntan på att hundarna lekt klart på yogamattan :devil: Den är tydligen oslagbar att leka på, samma visa varenda gång! :p

I kväll är jag trött på hela mänskligheten inkl mig själv, ska bli ett sant nöje att dejta JB om en stund :idea:
Hmm du fick mig att tänka på min spikmatta som jag kom på att jag ska umgås lite med innan jag somnar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 928
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider