Yes! Älskar vintersport! (Men hänger med dåligt )Vinter-OS går 9-25 februari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes! Älskar vintersport! (Men hänger med dåligt )Vinter-OS går 9-25 februari
Det gjorde jag också. Man blir ju helt slut av sånt.Det där var så drygt när jag kollade bil, jag fick hoppa mellan Blocket och fordonsuppgifter hela tiden så jag var alldeles yr i huvudet
Fy bövelen så tidigt .@Magiana Har sovmorgon jämfört med mig, min klocka ringer 4.03
Hmm du fick mig att tänka på min spikmatta som jag kom på att jag ska umgås lite med innan jag somnarTanken var att stretcha den onda kroppen på yogamattan, jag är dessvärre en lydig matte och förvisad till att sitta på min pilatesboll i väntan på att hundarna lekt klart på yogamattan Den är tydligen oslagbar att leka på, samma visa varenda gång!
I kväll är jag trött på hela mänskligheten inkl mig själv, ska bli ett sant nöje att dejta JB om en stund
Spikmatta är underbart! Brukar somna på minHmm du fick mig att tänka på min spikmatta som jag kom på att jag ska umgås lite med innan jag somnar
Jag åxo så vaknar man smått pömsig och rullar av den .Den gör ryggvärken lite bättreSpikmatta är underbart! Brukar somna på min
Inte schysst att du får väcka väckarklockan och tuppen på morgnarna.@Magiana Har sovmorgon jämfört med mig, min klocka ringer 4.03