Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy. Fan. Vad ont i ryggen jag har nu! Skickat en bokning till läkare via mina vårdkontakter, lär bli hänvisad direkt till sjukgymnast (och jag upplever inte att sjukgymnastik hjälper, åtminstone inte de gånger jag sökt hjälp tidigare). Men men får väl offra mina sista slantar på det. Såhär kan jag inte ha det!

Ger upp för idag, batteriet i skruvdragaren tog slut och ryggen krävde citodon.
Kaffe o soffhäng resten av kvällen.

Jag vet inte om valpen är ovanligt trött idag eller om han har ont i magen eftersom han inte alls är speciellt intresserad av sin mat. Nåväl...

Bäddar rent för att gå och lägga mig... efter den här helgen behöver jag en arbetsvecka för att vila ut. Fredag dubbeljobb 07-01, lördag tolv timmar funktionär på klubbtävling, idag upp 05 för att tävla själv...man lär sig aldrig. Tydligen inte jag iaf. :banghead:

Har vansinnigt tråkigt. Känns som att jag kollat igenom hela internet, sambon använder tvn till tv-spel och katterna sover. Och jag är inte trött nog att gå och lägga mig. Vad gör man då?

En skakigt morgon övergick till en väldigt fin dag. Både bra och dåligt, för jag hade tänkt vara hemma och ringa vc i morgon och försöka få en läkartid. Arbetsmoralen slåss friskt nu och jag är inte helt säker på att jag får vara hemma för psykiska grejer. Andra, absolut, jag, nja. Hade varit lättare om det hade varit piss idag med även om jag är tacksam för en bra dag. Samtidigt vet jag att om jag går och jobbar så kommer jag lura mig att allt är bra och därmed skjuta upp ett besök ännu mer... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 927
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka