Mörkt ute Vad bor du i? en grotta?Tack och lov för surf och läsplatta. Mörkt ute och mobilen håller på att laddas ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mörkt ute Vad bor du i? en grotta?Tack och lov för surf och läsplatta. Mörkt ute och mobilen håller på att laddas ur
Men menar dom att det ska vara strömavbrott när matchen börjar?Tack och lov för surf och läsplatta. Mörkt ute och mobilen håller på att laddas ur
Avslutade handlingen med ett besök på pizzerian,nu är jag mätt.
Jag har ätit pyttipanna 2 dagar i rad så nu förtjänade jag en pizza.Gott det lät med pizza!
Här blir det en fyndlåda från frysen som innehåller någon överraskning verkar det som
Mörkt ute Vad bor du i? en grotta?
Aha!!Har mycket dålig syn och behöver bra ljus. Inte mörka regniga skyar eller utan el.
Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
heartNu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Det lät inte fel heller men jag håller mig till bara kaffe dock.Nu kaffe o glassbåt till efterrätt
Usch vad trist.Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Du å jag Trott, du å jagNähä, om jag skulle ta och gå till det dära gymmet då
heartNu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit