Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle precis fixa lite ute hos hönsen när himlen öppnade sig. Det verkligen vräker ner.
Tur jag klippte klorna på labben för en halvtimme sen (brukar göra det ute på altanen - som inte har nåt tak).

Tack och lov för surf och läsplatta. Mörkt ute och mobilen håller på att laddas ur :meh:
Men menar dom att det ska vara strömavbrott när matchen börjar?
Tur den går på SVTplay har jag förstått det som.
20:45 damerna möter Tyskland om du vill titta på det.
Dock tror jag dom flesta fotbollskickande tjejer från Tyskland är här just nu, Gothia Cup :p.
Får se om dom ställer upp med 7-mannalag :rofl:

Ja jag är lättroad, uttråkad och har bara massa väntetid idag.
Sorry alla för min väldigt dåliga humor. :o

Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit :cry: :cry:

Nyss hemkommen från stallet. Gillar verkligen den nya hästen jag har börjat rida!:love:
Sitter och fantiserar om en viss person också, som jag inte borde...:angel:

På pizzerian för andra gången idag. Fick bli kebabtallrik till nödmiddag idag (Vi höll på hos mamma och rev ut resten av köket när vi kom på att det är bra att äta något plus att sambon skulle iväg på bågskytte) och nu har tonåringen kommit hem och vill också ha mat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 745
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 976
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar