Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör: tvättar. Hjääälp!! Inut tack! :o

Fått problem så vänder mig till alla kolka bukare.
Har ett täcke (används som dyna i kattens transportbur) som ska tvättas och det står att det ska vara flytande tvättmedel helst, frågan är hur kinkigt det kan vara?

(har förvisso en provpåse med flytande tvättmedel men ingen aning om hur mycket det stinker,.)

/hallonsaft som känner sig som en 14is som inte klarar att tvätta själv. :rofl:

Gör: tvättar. Hjääälp!! Inut tack! :o

Fått problem så vänder mig till alla kolka bukare.
Har ett täcke (används som dyna i kattens transportbur) som ska tvättas och det står att det ska vara flytande tvättmedel helst, frågan är hur kinkigt det kan vara?

(har förvisso en provpåse med flytande tvättmedel men ingen aning om hur mycket det stinker,.)

/hallonsaft som känner sig som en 14is som inte klarar att tvätta själv. :rofl:
:D Jag använder bara flytande men jag tänker att det kanske är risk att pulver blir kvar i täcket på ett sätt som inte händer med flytande?
Men jag undrar också hur stor katt du har och hur stor kattbur? :eek: Skulle jag knö in ett täcke i hunden bur tror jag inte att hunden skulle få plats! :rofl:

:D Jag använder bara flytande men jag tänker att det kanske är risk att pulver blir kvar i täcket på ett sätt som inte händer med flytande?
Men jag undrar också hur stor katt du har och hur stor kattbur? :eek: Skulle jag knö in ett täcke i hunden bur tror jag inte att hunden skulle få plats! :rofl:

Tack för ditt engagemang :love:

Barntäcke så inte såå stort. :rofl:
Jag testar att lösa upp pulver och kör så varmt det går med extra sköljning.
Det kan ju inte explodera, törs dock inte testa ny lukt, det där med transportbur är inte hennes favoritupplevelse så kastar i ett speciellt sköljmedel hon älskar.
@cili kan intyga :p

Vill verkligen inte lämna ön, men vid 22 åker jag på båten och kommer inte tillbaka på över två veckor :( Men det är lika bra att börja vänja sig vid att leva ur en resväska med tanke på hur min höst kommer se ut :crazy:

Ska gå på dejt med grästrimmern och sen ge mig på den geniala idén att flytta på min odling i pallkrage :idea: :angel: :banghead:
Om jag gjorde som jag tänkte från början :meh:

Nu får snart tvättstugan vara klar för idag ( en tvättmaskin är trasig fortfarande :meh:)
Det känns som att jag ska hinna med och se lite fotboll ikväll ju och sen kanske äta också men får bli en fryst låda som styr upp kvällen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 746
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 997
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar