Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Ja fy fan. gått 15 min pw och 2 av dom minuterna har jag joggat Förvånad att jag klarade det iom att det var typ 2 år sen jag rörde på fläsket mer ordentligtDu å jag Trott, du å jag
Heja heja! Jag hade genomgång av maskinerna med en instruktör, och istället för att passa på att träna när den var klar så gick jag hem direktJa fy fan. gått 15 min pw och 2 av dom minuterna har jag joggat Förvånad att jag klarade det iom att det var typ 2 år sen jag rörde på fläsket mer ordentligt
Ja fy fan. gått 15 min pw och 2 av dom minuterna har jag joggat Förvånad att jag klarade det iom att det var typ 2 år sen jag rörde på fläsket mer ordentligt
Jag ska träffa instruktören på torsdag. Men tänkte jag kan ju inte vänta en hel vecka på att börja träna Köpte ju kortet förra torsdagenHeja heja! Jag hade genomgång av maskinerna med en instruktör, och istället för att passa på att träna när den var klar så gick jag hem direkt
Jag laddade med chokladbollar innanFan vad duktig du är
// äter chips och bygger på omfånget...
Du och jag ainasoja. Du och jag.Fan vad duktig du är
// äter chips och bygger på omfånget...
*kram*Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Bad om stöd för det är en jobbig vecka.
Svaret blev att personen åkte iväg på cykeln.
Bara att inse att jag står fullständigt ensam med mitt liv..
Måste ta tag i saken, men orkar inte
Det låter som att du lika gärna kan vara själv, tyvärr!Bad om stöd för det är en jobbig vecka.
Svaret blev att personen åkte iväg på cykeln.
Bara att inse att jag står fullständigt ensam med mitt liv..
Måste ta tag i saken, men orkar inte
Ironin i det hela är att personen sa åt mig senast häromdagen att jag måste be om hjälp.Det låter som att du lika gärna kan vara själv, tyvärr!
Det var ju spännande!Ironin i det hela är att personen sa åt mig senast häromdagen att jag måste be om hjälp.
Gick ju bra