Alla får vara med!Får jag vara med ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla får vara med!Får jag vara med ?
NejDet kan inte vara så att du är lite känslig nu och har missuppfattat vad personen sa idag,är jag tjurig eller stressad så kan det bli så för skitsaker.
DUMPA!Nej
Han anklagade mig för att neka honom att umgås med vänner sen tog han cykeln och åkte utan ett ljud
Jag har ju dock börjat idag
Men kör du igång imorgon! Det här grejar vi! Så, ditt mål, till den 18 september? Om två månader?
Får jag vara med ?
Nej men fyy vad tråkigt.Nej
Han anklagade mig för att neka honom att umgås med vänner sen tog han cykeln och åkte utan ett ljud
Ja jag kör oftast skallen i väggen några gånger och lite till innan jag ber om hjälp.Nej men fyy vad tråkigt.
Jag har verkligen fått uppfattningen att du inte ber om hjälp ionödan, kan själv hela vägen och lite till.
Förstår det, känner igen att man gör det man kan och lite till och sen funderar noga innan man frågar om hjälp.Ja jag kör oftast skallen i väggen några gånger och lite till innan jag ber om hjälp.
Så det är verkligen knäckande att han beter sig så då.
Har fått ändra sekretessen på allt jag skrivit för han sitter och gör sig lustig.Förstår det, känner igen att man gör det man kan och lite till och sen funderar noga innan man frågar om hjälp.
Förbannat (ursäkta ordvalet) dåligt av honom tycker jag tyvärr.
Alla får vara med!
Eller skicka den till mig.
Är det nu man ska äta upp mjölkchokladen man har i kylen så man inte ger upp på torsdag?
Har fått ändra sekretessen på allt jag skrivit för han sitter och gör sig lustig.
Där spriten går in går vettet ut
Jag vill inte heller bli pinnsmal, men 98 kg till 164 cm är för mycket... Jag vill ner till typ 75-78 kg, vilket är ju en bit...
Förväntar mig bra avkastningEller skicka den till mig.
Jag lovar att ta väl hand om den.Förväntar mig bra avkastning