Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaos-dag! Jobbat och löst en massa problem under tidspress. Fått undan massor!

Min mobil dog här om dagen. Fick killens gamla. Dock verkar vi inte kunna byta Apple-id på den. Så varannan sek vill den ha kod av mig. Som jag inte har. Och varje gång får killen sms på sin tel om det.
Imorgon åker jag och köper en ny tel. Jag och strulande teknik är inte en bra match. Jag som har världens längsta tålamod smäller av direkt på sån skit.

Hade väldigt kul träningspass med pålle på kvällen. Han är ljuvlig min dåre! :heart

Hungrig och grinig. Ska jobba nu 22-13 och antagligen 22-09 imorgon för ingen kollega kan komma in och jobba.
Har inga pengar att handla något för heller så lär få leva på yoghurt till imorgon kl 14.
Vet inte hur jag ska hinna sova heller.
Skit alltså.

Ingen kvalitetstid med strykjärnet idag, glömde att det är massa saker i vägen för strykbrädan och blir för mycket för kroppen att fixa med idag.
Men det hinns säkert med imorgon fast jag har en hel del då redan som ska göras men inget tungt som det var idag med tvättstugan.

Förstår det, känner igen att man gör det man kan och lite till och sen funderar noga innan man frågar om hjälp.
Förbannat (ursäkta ordvalet) dåligt av honom tycker jag tyvärr.
Har fått ändra sekretessen på allt jag skrivit för han sitter och gör sig lustig.
Där spriten går in går vettet ut

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 740
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 959
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar