Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har full förståelse för att alla är olika.

För mig fungerar det bäst att dra ned på mängden, att utesluta/förbjuda gällande mat och liknande gör mig bara frustrerad och då ger jag upp snabbare :meh:
Jag håller med dig,men den där lilla mängden har en ful ovana att bli större än tänkt.

Kom hem sent idag, klev innanför dörren kl 22. Helt slut i både knopp och kropp.
Körde Göteborg idag, men det var inte det jobbiga (för jag säger att jag hellre kör Göteborg med lastbil alla dar i veckan än personbil).
Det som tog mest energi var en lastning där det strulade till sig rejält och det var ett tag sedan jag körde just den körningen, vilket innebar massa nytt och de har ändrat osv. Men jag klarade det fin fint. :D

Här är en bild från idag när jag varit typ bakom Liseberg inne bland bostandsområde och lossat hos en trevlig kund. Fick ett foto på en blomma som tack för att jag hjälpte till att bära in godset.
Sen pratade vi även lite nostalgi, då han kände till mina gamla lärare från gymnasiet.
Världen är allt bra liten. :up:

På fredag blir det samma race igen, men troligen med mindre strul, för när jag kommer hem tar jag semester. :D
20045591_1726566660707506_7829399740721961388_o.jpg

Står på jobbet och funderar över
Det är ju därför man bara köper hem stycksaker eller väldigt små förpackningar :angel:

Jag klarar inte ens av att ha glass i frysen, den tar slut direkt :rofl:
Samma här.. :banghead: och jag har verkligen noll självkontroll, säger om och om igen till mig själv att "nu är det nog!" men så helt plötsligt har man varit på ica och köpt både chips och godis :confused::confused::angel: jag tror jag kan ha ett problem :angel::crazy:

Min man fick plötsligt väldigt mycket dialekt. Han är asförbannad på Trygg-Hansas inloggning och är nu i telefon med deras kundtjänst :D

Åhå! Som jag när en försäljare var i andra änden (jag väntade samtal, annars svarar jag inte på okända nr) förra veckan och han gjorde misstaget att fråga vad jag gjorde. Jag bredde på min dialekt rätt bra när jag beskrev vad jag gjorde och stackarn insåg att det här aldrig går vägen, önskade mig en trevlig dag och på :rofl:

Gothia cup ungar på väg i omgångar förbi nere på gatan och halva gatan är avstängd så blir tight på min sida och jag har alla mina fönster däråt (inte genomgående lägenhet med andra ord)
Dagtid är det byggnadsljud med otur kommer lastbilar 05:00 och bygget stängs vid 23:00.
Tur jag redan har lite si och så med sömnen så går ju an men man kan sucka lite lätt :angel:mellanåt åt eländet.

Gothia cup ungar på väg i omgångar förbi nere på gatan och halva gatan är avstängd så blir tight på min sida och jag har alla mina fönster däråt (inte genomgående lägenhet med andra ord)
Dagtid är det byggnadsljud med otur kommer lastbilar 05:00 och bygget stängs vid 23:00.
Tur jag redan har lite si och så med sömnen så går ju an men man kan sucka lite lätt :angel:mellanåt åt eländet.
Hojta om du vill ta en tågtur till lugnet,fågelkvittret,surret av humlor och ett svagt brummande av kanalbåtar

Hojta om du vill ta en tågtur till lugnet,fågelkvittret,surret av humlor och ett svagt brummande av kanalbåtar
Och träffa dig? eller slipper jag det och får mysa med naturens invånare? :rofl:;)
Tack :love: men det är ju bara den här veckan sen är det ganska lugnt så det ska nog gå bra även i år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 738
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 953
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar