Jag har chokladbollssmet i kylskåpet, en öppnad påse ostkrokar och en halv påse poppade popcorn Måste försöka vara duktig och låta bli det!
Är det nu man ska äta upp mjölkchokladen man har i kylen så man inte ger upp på torsdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har chokladbollssmet i kylskåpet, en öppnad påse ostkrokar och en halv påse poppade popcorn Måste försöka vara duktig och låta bli det!
Är det nu man ska äta upp mjölkchokladen man har i kylen så man inte ger upp på torsdag?
Heja heja!Jag har chokladbollssmet i kylskåpet, en öppnad påse ostkrokar och en halv påse poppade popcorn Måste försöka vara duktig och låta bli det!
Host,harkel.............98kg ,är du botad nuJag har chokladbollssmet i kylskåpet, en öppnad påse ostkrokar och en halv påse poppade popcorn Måste försöka vara duktig och låta bli det!
Har du provatHeja heja!
Man behöver inte förbjuda sig själv, det går alldeles utmärkt att begränsa till liten mängd också
Jag har full förståelse för att alla är olika.Har du provat
Jag håller med dig,men den där lilla mängden har en ful ovana att bli större än tänkt.Jag har full förståelse för att alla är olika.
För mig fungerar det bäst att dra ned på mängden, att utesluta/förbjuda gällande mat och liknande gör mig bara frustrerad och då ger jag upp snabbare
Det är ju därför man bara köper hem stycksaker eller väldigt små förpackningarJag håller med dig,men den där lilla mängden har en ful ovana att bli större än tänkt.
Samma här.. och jag har verkligen noll självkontroll, säger om och om igen till mig själv att "nu är det nog!" men så helt plötsligt har man varit på ica och köpt både chips och godis jag tror jag kan ha ett problemDet är ju därför man bara köper hem stycksaker eller väldigt små förpackningar
Jag klarar inte ens av att ha glass i frysen, den tar slut direkt
Min man fick plötsligt väldigt mycket dialekt. Han är asförbannad på Trygg-Hansas inloggning och är nu i telefon med deras kundtjänst
Hojta om du vill ta en tågtur till lugnet,fågelkvittret,surret av humlor och ett svagt brummande av kanalbåtarGothia cup ungar på väg i omgångar förbi nere på gatan och halva gatan är avstängd så blir tight på min sida och jag har alla mina fönster däråt (inte genomgående lägenhet med andra ord)
Dagtid är det byggnadsljud med otur kommer lastbilar 05:00 och bygget stängs vid 23:00.
Tur jag redan har lite si och så med sömnen så går ju an men man kan sucka lite lätt mellanåt åt eländet.
Och träffa dig? eller slipper jag det och får mysa med naturens invånare?Hojta om du vill ta en tågtur till lugnet,fågelkvittret,surret av humlor och ett svagt brummande av kanalbåtar
Aha! du menar 1 förpackning Twix med 12 stycksaker.....Det är ju därför man bara köper hem stycksaker eller väldigt små förpackningar
Imorgon ska M bjuda på älgfärsbiffar, ska bli gott
Håller på att längta ihjäl mig efter honom
Aha! du menar 1 förpackning Twix med 12 stycksaker.....
Hörredu Jag är jätte snäll o tevlig,fråga @Voff och @Wingates texOch träffa dig? eller slipper jag det och får mysa med naturens invånare?
Tack men det är ju bara den här veckan sen är det ganska lugnt så det ska nog gå bra även i år.