Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag väl ber om hjälp så är den verkligen livsviktig.
Jag ber aldrig om hjälp i stort sett så det här gjorde verkligen ont

Pälsfröken har bestämt att jag kan glömma att stryka kläder för det är tydligen bättre att hon sitter i mitt knä och får kli under hakan.
Tur man är djurvän, är ju sååå sugen på att umgås med strykjärnet :angel:

Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit :cry: :cry:
:heart
Men han kommer ju hem, och kan vara hemma mer som du ju skriver. Och "hemma" innefattar väl inte bara hans bostadsort utan även Svärdsjö. Visst kan ni ses, fast det blir lite mer sällan? Och det finns skype, mess, mail, telefon. Som surrogat.

Hemma efter träningen. På 60 minuter blev det 5.2 km pw och ca 3.2 minuter jogging under den tiden :up: Har lagt upp en plan med I, eller ja mål. Totalt vill jag gå ner typ 23 kg... Första målet är 8 kg minus. Ska försöka nå det på 2 månader, vilket är 1 kg veckan. Så det borde inte vara omöjligt om jag skärper till mig.

Ska vi stötta varandra? Jag går stadigt uppåt och behöver vända på siffrona.

Men 23 kilo blir lite för tufft för min del. Då blir jag ett skelett :nailbiting:

Men 10 kilo kan jag nog lätt minska. Eller nä 8 kanske?

Har inte vågat väga mig på länge så jag vet inte riktigt men jag kanske skulle göra det imorgon för att få en liten hint om hur mycket det rör sig om.

Tänker dock inte bli pinnsmal utan bara normal igen.

Sa jag att jag älskar min Libre? :heart
Jag visste att du skulle älska den!! :up: :D

För mig är den ovärderlig nu när jag börjat med kortison. Har dubblerat dosen långtidsverkande och tar dubbla dosen snabbinsulin. det hade jag aldrig vågat utan libren. Lyckas hålla mig på ensiffrigt en stor del av dygnet och är extremt nöjd.

förra gången jag åt kortison (under cellgiftsbehandling) så låg jag konstant på mellan 16 och 20. Hade inte en susning hur jag skulle göra för att fixa det.

Ska vi stötta varandra? Jag går stadigt uppåt och behöver vända på siffrona.

Men 23 kilo blir lite för tufft för min del. Då blir jag ett skelett :nailbiting:

Men 10 kilo kan jag nog lätt minska. Eller nä 8 kanske?

Har inte vågat väga mig på länge så jag vet inte riktigt men jag kanske skulle göra det imorgon för att få en liten hint om hur mycket det rör sig om.

Tänker dock inte bli pinnsmal utan bara normal igen.
Det kan vi göra!
Jag vill inte heller bli pinnsmal, men 98 kg till 164 cm är för mycket... Jag vill ner till typ 75-78 kg, vilket är ju en bit... Men kroppen kommer tacka mig efteråt. Ta kort på kroppen också, samma vinklar, och så upprepa det med jämna mellanrum, då ser man förändringen, och ta mått, inte bara lita på vågen :)
Jag ska skriva upp alla mått osv nu, så jag har det på pränt.

Det kan vi göra!
Jag vill inte heller bli pinnsmal, men 98 kg till 164 cm är för mycket... Jag vill ner till typ 75-78 kg, vilket är ju en bit... Men kroppen kommer tacka mig efteråt. Ta kort på kroppen också, samma vinklar, och så upprepa det med jämna mellanrum, då ser man förändringen, och ta mått, inte bara lita på vågen :)
98?? Men jag har ju sett bilder på dig i sytråden,är du säker på att den vägen visar rätt?:eek:

Det kan vi göra!

Det fixar vi!

Anser att vi kickar igång imorgon. Vilken dag kan bli bättre än min 40 årsdag :rofl:

Ny start på livet liksom :D

98?? Men jag har ju sett bilder på dig i sytråden,är du säker på att den vägen visar rätt?:eek:
Japp, helt sjukt om jag ska vara ärlig. Jag hoppas att jag har mycket vätska i kroppen (har ju lingonvecka nu..), för förra veckan vägde jag fan "bara" 95 :meh: Och ja, jag "ser" inte heller det på mina bilder, men enligt vågen så är det så.. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 740
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 954
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar