Fast han menade säkert pengar men det hjälper inte i detta fall.Det var ju spännande!
Inga pengar i världen kan fixa detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast han menade säkert pengar men det hjälper inte i detta fall.Det var ju spännande!
Ironin i det hela är att personen sa åt mig senast häromdagen att jag måste be om hjälp.
Gick ju bra
❤*stor kram* @Sonic76
Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Hemma efter träningen. På 60 minuter blev det 5.2 km pw och ca 3.2 minuter jogging under den tiden Har lagt upp en plan med I, eller ja mål. Totalt vill jag gå ner typ 23 kg... Första målet är 8 kg minus. Ska försöka nå det på 2 månader, vilket är 1 kg veckan. Så det borde inte vara omöjligt om jag skärper till mig.
Jag visste att du skulle älska den!!Sa jag att jag älskar min Libre?
Det kan inte vara så att du är lite känslig nu och har missuppfattat vad personen sa idag,är jag tjurig eller stressad så kan det bli så för skitsaker.Ironin i det hela är att personen sa åt mig senast häromdagen att jag måste be om hjälp.
Gick ju bra
När jag väl ber om hjälp så är den verkligen livsviktig.
Jag ber aldrig om hjälp i stort sett så det här gjorde verkligen ont
Det kan vi göra!Ska vi stötta varandra? Jag går stadigt uppåt och behöver vända på siffrona.
Men 23 kilo blir lite för tufft för min del. Då blir jag ett skelett
Men 10 kilo kan jag nog lätt minska. Eller nä 8 kanske?
Har inte vågat väga mig på länge så jag vet inte riktigt men jag kanske skulle göra det imorgon för att få en liten hint om hur mycket det rör sig om.
Tänker dock inte bli pinnsmal utan bara normal igen.
98?? Men jag har ju sett bilder på dig i sytråden,är du säker på att den vägen visar rätt?Det kan vi göra!
Jag vill inte heller bli pinnsmal, men 98 kg till 164 cm är för mycket... Jag vill ner till typ 75-78 kg, vilket är ju en bit... Men kroppen kommer tacka mig efteråt. Ta kort på kroppen också, samma vinklar, och så upprepa det med jämna mellanrum, då ser man förändringen, och ta mått, inte bara lita på vågen
Jag ska skriva upp alla mått osv nu, så jag har det på pränt.
Det kan vi göra!
Jag vill inte heller bli pinnsmal, men 98 kg till 164 cm är för mycket... Jag vill ner till typ 75-78 kg, vilket är ju en bit... Men kroppen kommer tacka mig efteråt. Ta kort på kroppen också, samma vinklar, och så upprepa det med jämna mellanrum, då ser man förändringen, och ta mått, inte bara lita på vågen
Jag ska skriva upp alla mått osv nu, så jag har det på pränt.
Nu är det inget roligt alls... särbon har precis åkt iväg hem och jag vet inte när jag träffar honom igen. Han har ju bytt jobb för att kunna vara hemma mer. Det är fullt förståeligt och jag är glad för hans skull men just nu är allt bara skit
Jag hejja på er!Det fixar vi!
Anser att vi kickar igång imorgon. Vilken dag kan bli bättre än min 40 årsdag
Ny start på livet liksom
Japp, helt sjukt om jag ska vara ärlig. Jag hoppas att jag har mycket vätska i kroppen (har ju lingonvecka nu..), för förra veckan vägde jag fan "bara" 95 Och ja, jag "ser" inte heller det på mina bilder, men enligt vågen så är det så..98?? Men jag har ju sett bilder på dig i sytråden,är du säker på att den vägen visar rätt?
Får jag vara med ?Det fixar vi!
Ny start på livet liksom
Jag har ju dock börjat idagDet fixar vi!
Ny start på livet liksom