Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer till jobbet och så finns det inget internet. :meh: Lyckades koppla upp mig med telefonen, men vänder vinden försvinner 4G nätet här inne i plåtladan. Åh så lätt det kommer vara att jobba idag...

Grattis ansjovisen :love::love::love:
anchovybirthdaycake.jpg

Vi har fått en cykelstol till jobbet, och med tre veckor kvar till semester så tänkte jag att jag lika gärna kan använda den när den ändå står här. Cyklade 3 mil igår (med en lätt avdomnad röv som resultat trots en riktigt mjuk sadelsits :D ), tänkte ta minst samma längd idag, och jag drog upp motståndet på den så jag började småsvettas efter bara 5 km :D !

Typ skitbra att kunna jobba och träna samtidigt :up: !

Stort grattis @ainasoja ! :banana::bump:

Själv studerar jag recept och är inte sugen att baka något men måste eftersom dottern fyller 15 på lördag... :cautious: På fredag ska jag på begravning så jag skulle behöva ha det mesta klart innan dess. :meh:

Stort grattis @ainasoja ! :banana::bump:

Själv studerar jag recept och är inte sugen att baka något men måste eftersom dottern fyller 15 på lördag... :cautious: På fredag ska jag på begravning så jag skulle behöva ha det mesta klart innan dess. :meh:
En pavlova kanske? Eller variant av det. Det är ju enkelt att göra i förväg och läggs ihop fort. Min favorit är marängbottnar (stora, lite sega) med glasskräm (vispad grädde blandat med vaniljkräm) med krossad daim i på varje lager och färska bär uppepå :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 729
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 952
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar