Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bjöd ju på fadäsen med sockerskålen men idag lyckades jag nog med något värre.
:banghead:

Vid 05:00tiden i morse tyckte jag det var kaffedags (ovanligt?) samtidigt som katten hade ätit upp sin mat och påpekade sitt önskemål.
Ja ja vad kan hända? mer än att man på något oförklarligt sätt ska lyckas ordna blötmat till katten och ska balansera det över kaffemuggen som stod på köksbänken.
När kattmaten badade i kaffet så insåg jag orimligheten i att jag varit seriös och gjort en kaffe med skummad mjölk, hur kan jag ens tänka tanken på morgonen?
Precis där och just då funderade jag på om jag hade tagit fel på dag? måndag? nej!
Jag tillhör inte dom som med ett glatt leende möter dagen på morgonen och denna bragd bevisade att det verkligen stämmer.

Kändes som att dagen började lite skevt milt sagt.:angel:

Ingen människa eller katt kom till skada och inte heller någon kaffemugg eller fönster fick något hål så uppenbarligen har jag några slags spärrar ibland.

Blev en inte sån rolig kväll igår men kunde ha slutat värre.
Nu måste jag bara packa ihop mina saker för mordhot accepterar jag inte

Ska ringa när han åkt till jobbet
Han var för full när han kom hem för att göra nåt men förhoppningsvis har jag det inspelat om appen funkade som den skulle

Varför ska du packa? Var det inte han som flyttade in till dig?
Jag kan vara där på ca 1 1/2 timme o hjälpa dig kasta ut hans saker + köra dig till polisstationen för anmälan.
Nej vi bytte lägenhet så han står för denna. .Annars hade han åkt ut med buller och bång

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 713
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 952
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar