Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Delegera till @Trott så kan hon fixa en T-shirt med sin fantastiska skrivareFår jag göra en affisch av det där och placera på lämpligt ställe där man ser det ofta, kylskåpet kanske
Väldigt bra svar, enkelt och klokt.
Att något så lätt kan vara så svårt ibland.
Jag menar att han skulle påstå att han inte visste om det ... Vad är det för en otäck person du har träffat?Jodå mina vänner som bor vägg i vägg skulle se till att han inte glömde
De stod standby igår för säkerhets skull
Köerna skrämmer bort en dockAlltså egentligen är ju inte glassen i mitt tycke godare där än nån annastans, är ju vanlig siaglass typ. Men uppläggningen är ju fantastisk! . Jag bor ju hyffsat nära men i år har jag skött mig och bara varit en gång den här sommaren, bor tillräckligt nära att det förr om somrarna dragit iväg på besöken...
Ja det finns nödlösningar och även en förening som ställer upp@Sonic76 har du någon du kan bo tillfälligt hos? Du måste vara rädd om dig!
Ja det finns nödlösningar och även en förening som ställer upp
Var rädd om dig.Ja det finns nödlösningar och även en förening som ställer upp
Köerna skrämmer bort en dock
I år var vi där några dagar efter midsommar och då var kön inte alls så lång. Förra året åt jag glass till frukost Men som du säger, de riktigt långa köerna ... De blir ju hela kvarter långa!Ja om man åker mitt på dagen när det är riktigt härligt sommarväder, huagaligen! Vi kom ju dit typ 50 min före stängning så var rätt lugnt och skönt
Låter tungt.Bad om stöd för det är en jobbig vecka.
Svaret blev att personen åkte iväg på cykeln.
Bara att inse att jag står fullständigt ensam med mitt liv..
Måste ta tag i saken, men orkar inte
Du har en nödbostad även hos mig. Jag är inte hemma men hojta så talar jag om var du får tag på nyckeln.Ja det finns nödlösningar och även en förening som ställer upp
Hjärtat. AlltidFölja hjärtat eller hjärnan?
Hur resonerar ni?
Om du tar håret så tar jag benenHoppas du är ute innan han kommer hem från jobbet! Annars kommer jag och hämtar dig i håret!
Det där är riktigt allvarligt gjort av honom och du måste ut nu!
Vilken jävla pruttpung till karl