Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså egentligen är ju inte glassen i mitt tycke godare där än nån annastans, är ju vanlig siaglass typ. Men uppläggningen är ju fantastisk! :love:. Jag bor ju hyffsat nära men i år har jag skött mig och bara varit en gång den här sommaren, bor tillräckligt nära att det förr om somrarna dragit iväg på besöken...:p

I år var vi där några dagar efter midsommar och då var kön inte alls så lång. Förra året åt jag glass till frukost :rofl: Men som du säger, de riktigt långa köerna ... :crazy::crazy: De blir ju hela kvarter långa!
Vi bor också rätt nära dit men jag är ingen glassfantast så vi äter inte där så ofta :angel:

Prata inte om glass!!! :arghh:

:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 669
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 952
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar