Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tala gärna om när det har löst sig.Tack alla
Har stöd av grannarna här och har en akutplan
Så det ska lösa sig snarast
Alltså egentligen är ju inte glassen i mitt tycke godare där än nån annastans, är ju vanlig siaglass typ. Men uppläggningen är ju fantastisk! . Jag bor ju hyffsat nära men i år har jag skött mig och bara varit en gång den här sommaren, bor tillräckligt nära att det förr om somrarna dragit iväg på besöken...
I år var vi där några dagar efter midsommar och då var kön inte alls så lång. Förra året åt jag glass till frukost Men som du säger, de riktigt långa köerna ... De blir ju hela kvarter långa!
Vi bor också rätt nära dit men jag är ingen glassfantast så vi äter inte där så ofta
Prata inte om glass!!!
Så passa på nu när det är lugnt, istället för att vänta på ännu ett skarpt läge. Snälla.Idag finns ingen sprit hemma så idag är det lugnt men sen vet man inte
En perfekt dag att lämna rövhatten på då med andra ord. Då kanske han tom minns varför du flyttade.Idag finns ingen sprit hemma så idag är det lugnt men sen vet man inte
Va Kan du sittaVarit ute och skrittat med granne L. Drygt 1,5 timme var vi ute, skönt som bara den
Va Kan du sitta
Dags o börja checka av så det inte följer med något mer av den sortenIdag finns ingen sprit hemma så idag är det lugnt men sen vet man inte
Sova i cykelställJag skulle helt klart behövt en kudde. Kommer inte komma upp ur sängen imorgon
Sova i cykelställ