Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riskavfall :rofl:

Lupiner är fina men jo dom kan ta över.
Det lärde sig mina föräldrar när dom fick en massa lupiner hemma som dom inte fattade hur det kunde komma sig riktigt, aldrig haft innan.

Själv misstänker jag någon konstig lösning att min bästa kompis i tonåren hade massor och lupiner har visst från.
Ett litet oskyldigt bus :o
(och nu kommer jag få höra av flera bukare att det är minst straffbart misstänker jag :nailbiting:)

Hade det visat sig att du gjort det här är det faktiskt inte säkert att du överlevt... :cautious:

Tyvärr vet jag var skiten kommer ifrån, mamma plockade frön från grannen för de var ju så fina :arghh: :arghh:

Jag hatar eländet och inte en jävel tillåts gå i blom (jag river för hand om det krävs) :mad:

/mvh lugn&sansad :D

Det blev en svettig runda,är så van vid blåsten så det blev mer kläder än nöden kräver.Skulle ha behållt linne o shorts på :idea::banghead:

Ännu en kaosdag..
Stressat som en dåre och all teknik död, för både mig och kollegor.
Höll på att glömma en lektion. Men hann i tid. Fick ta över och blev dyngsvettig. Sen in i bilen till stan och försöka köpa mobil. Krångel där, krångel på Apoteket.
Tillbaks till stall och egen häst. Hann inte rida enligt plan. Måste jobba.
Såg att de hade lastproblen med en häst och smet för att slippa dras in i något gratisjobb jag inte hinner och vill.
Nu äntligen hemma. Fått igång nya tel och ska få mat. Sen lite mer jobb innan jag kommer däcka.

Bakade bullar som jag tänkte ta med till syrran imorgon. Tror jag mördade chokladen för satan i gatan vad kladdkakesmeten rann.
20106651_1573915979337159_7966485677064110624_n.jpg

Ännu en kaosdag..
Stressat som en dåre och all teknik död, för både mig och kollegor.
Höll på att glömma en lektion. Men hann i tid. Fick ta över och blev dyngsvettig. Sen in i bilen till stan och försöka köpa mobil. Krångel där, krångel på Apoteket.
Tillbaks till stall och egen häst. Hann inte rida enligt plan. Måste jobba.
Såg att de hade lastproblen med en häst och smet för att slippa dras in i något gratisjobb jag inte hinner och vill.
Nu äntligen hemma. Fått igång nya tel och ska få mat. Sen lite mer jobb innan jag kommer däcka.

Kom ihåg att andas.
Vilken dag du haft hoppas det blir en lugn kväll det förtjänar du verkligen :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
7 622
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar