Kom ihåg att andas.
Vilken dag du haft hoppas det blir en lugn kväll det förtjänar du verkligen
Haha! Tack! Det där är bara en liten del av dagen..
Jag tog en catnap på 10 min och äter nu. Sen lite lugnare jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom ihåg att andas.
Vilken dag du haft hoppas det blir en lugn kväll det förtjänar du verkligen
Roar mig åt min fyrbenta kompis. Min fotograf tyckte att hon skulle vara med på plåtningen. Hon ser svinsur på ca 99% av bilderna. Resterande ser hon uttråkad ut på
Playing it cool liksom
Skitbra jobbat! Jag var typ 26 sek från mitt personbästa på min runda i morse.Dagens löptur avklarad med nytt personbästa på 5km!
Jag vet älskade vän@Sonic76 vafaan?? Älskade finaste vännen!
Har du tagit dig därifrån?Då hotade han att bryta armar och ben på mig men nu skulle han slå ihjäl mig.
Åh vad trist men då klarar du det säkert nästa gång!Skitbra jobbat! Jag var typ 26 sek från mitt personbästa på min runda i morse.
Haha visst är de roliga!!
Har nog aldrig raderat så många bilder från en plåtning. Hon ser inte klok ut liksom
Bra att du anmält! Vad faan hände? Sån har han ju inte varit innan...Jag vet älskade vän
Han har varit hotfull en gång tidigare men nu fick jag nog.
Då hotade han att bryta armar och ben på mig men nu skulle han slå ihjäl mig.
Polisen är inte glad heller kan jag säga.
Nej ingen akut fara idagHar du tagit dig därifrån?
Spriten antar jag.Bra att du anmält! Vad faan hände? Sån har han ju inte varit innan...
Och undrar du nått så hojta...
Jag ska inte tjata på dig men vill bara säga en sak: Vänta inte tills det är akut fara. Då kan det vara försent.Nej ingen akut fara idag
Nej. Och du MÅSTE bort. Så snart det går. Tro mig...Spriten antar jag.
Nåt är det för han har aldrig varit våldsam innan så länge jag känt honom.
Men jag lägger ingen energi på det.
Tänker inte låta nåt hända igen
Och ni som undrar och bryr er, tack så mycket.
Det är en del andra saker som sker denna vecka och det är en överjävligt tung vecka som det är, men jag har grannarna precis dörr i dörr som hör allt som sker och vännerna en tvärgata ner så jag är inte ensam
Eller en annan gång.Åh vad trist men då klarar du det säkert nästa gång!