Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som vanligt vid den här tiden när jag ska sova slår grannen på tvn i sovrummet :banghead::banghead: Så nu får jag lov att sätta i öronproppar igen, om jag inte vill lyssna till en film jag inte kan se :meh:
God natt tråden.

Det blev en smått oväntad kväll faktiskt. Efter att @Tranan och jag varit på Östra Lagnö funderade vi på vart vi skulle sen. Det slutade med att jag hörde av mig till min gamla hyresvärd och frågade om vi kunde tälta någonstans på hennes mark. Det fick vi. När vi hittat en plats så kom inte bara f.d. hyresvärden förbi med sin hästtransport i jakten efter några får, utan även en tjej som red min förra medryttarhäst. Det var kul att träffa honom igen :). Sen när vi stått och snackat en stund så fick jag sitta upp och rida. Så oväntat och så roligt!!!

FB_IMG_1500414927300.jpg

Det blev en smått oväntad kväll faktiskt. Efter att @Tranan och jag varit på Östra Lagnö funderade vi på vart vi skulle sen. Det slutade med att jag hörde av mig till min gamla hyresvärd och frågade om vi kunde tälta någonstans på hennes mark. Det fick vi. När vi hittat en plats så kom inte bara f.d. hyresvärden förbi med sin hästtransport i jakten efter några får, utan även en tjej som red min förra medryttarhäst. Det var kul att träffa honom igen :). Sen när vi stått och snackat en stund så fick jag sitta upp och rida. Så oväntat och så roligt!!!

FB_IMG_1500414927300.jpg

Vad fina ni är ihop!

FB_IMG_1500414927300.jpg
Stiligt par.

Ja MINST! Om mäklaren skriver "genomgående renoveringsbehov" är det nog rätt illa ;) De visar inga bilder på kök och badrum :angel:
Dessutom inte toppläge i huset och ingen balkong..

Mmm, då är det illa. Antagligen en kedjerökande äldre person som aldrig brytt sig om att göra någonting. Dock, alltid roligt när folk spenderar en bokstavlig förmögenhet på kök och sedan aldrig lagar mat :D

Mmm, då är det illa. Antagligen en kedjerökande äldre person som aldrig brytt sig om att göra någonting. Dock, alltid roligt när folk spenderar en bokstavlig förmögenhet på kök och sedan aldrig lagar mat :D

Det kan ju iofs vara positivt, finns ju gott om finanssnubbar odyl med dålig smak som river bort alla sekelskiftesdetaljer och inreder som en minimalistisk "new york dröm" :p

Det kan ju iofs vara positivt, finns ju gott om finanssnubbar odyl med dålig smak som river bort alla sekelskiftesdetaljer och inreder som en minimalistisk "new york dröm" :p

Yep! Så det ska se ut precis som något reportage från Hus & Hem, allt vitt men någon effektfull svart skål någonstans. Proffsinrett naturligtvis så det ser precis likadant ut som alla andra proffshem. :grin:

Vita soffor man aldrig skulle våga ligga i, knappt sitta på för att inte förstöra effekten :D och något jag alltid förundrat mig över, vitlaserade ekgolv i köket bara tanken på att laga mat, spilla soja och tomatsås ger mig stora skälvan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 576
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar