Sitter och kollar på lägenheter till salu (drömma kan en ju alltid) och funderar på om det kanske är dags att krypa till kojs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som vanligt vid den här tiden när jag ska sova slår grannen på tvn i sovrummet Så nu får jag lov att sätta i öronproppar igen, om jag inte vill lyssna till en film jag inte kan se
God natt tråden.
Exakt så.Du vet säkert detta egentligen, men det går aldrig skylla på alkoholen. Alkohol kan förhöja och locka fram känslor och egenskaper som ligger latent när personen är nykter. Men det går aldrig att skylla på alkoholen. Normala människor blir inte våldsamma av alkohol.
Exakt så.
Sprit tar inte fram något som inte fanns där från början.
Som vanligt vid den här tiden när jag ska sova slår grannen på tvn i sovrummet Så nu får jag lov att sätta i öronproppar igen, om jag inte vill lyssna till en film jag inte kan se
God natt tråden.
Sitter och kollar på lägenheter till salu (drömma kan en ju alltid) och funderar på om det kanske är dags att krypa till kojs!
Det blev en smått oväntad kväll faktiskt. Efter att @Tranan och jag varit på Östra Lagnö funderade vi på vart vi skulle sen. Det slutade med att jag hörde av mig till min gamla hyresvärd och frågade om vi kunde tälta någonstans på hennes mark. Det fick vi. När vi hittat en plats så kom inte bara f.d. hyresvärden förbi med sin hästtransport i jakten efter några får, utan även en tjej som red min förra medryttarhäst. Det var kul att träffa honom igen . Sen när vi stått och snackat en stund så fick jag sitta upp och rida. Så oväntat och så roligt!!!
Tack!Vad fina ni är ihop!
Stiligt par.Det blev en smått oväntad kväll faktiskt. Efter att @Tranan och jag varit på Östra Lagnö funderade vi på vart vi skulle sen. Det slutade med att jag hörde av mig till min gamla hyresvärd och frågade om vi kunde tälta någonstans på hennes mark. Det fick vi. När vi hittat en plats så kom inte bara f.d. hyresvärden förbi med sin hästtransport i jakten efter några får, utan även en tjej som red min förra medryttarhäst. Det var kul att träffa honom igen . Sen när vi stått och snackat en stund så fick jag sitta upp och rida. Så oväntat och så roligt!!!
Ok nu hittade jag en tvåa med "genomgående renoveringsbehov" i mitt kvarter för fina 5,5 mille. Orkar fan ej
Så lägg på en 750,00 - 1 mille?
Ja MINST! Om mäklaren skriver "genomgående renoveringsbehov" är det nog rätt illa De visar inga bilder på kök och badrum
Dessutom inte toppläge i huset och ingen balkong..
Mmm, då är det illa. Antagligen en kedjerökande äldre person som aldrig brytt sig om att göra någonting. Dock, alltid roligt när folk spenderar en bokstavlig förmögenhet på kök och sedan aldrig lagar mat
Det kan ju iofs vara positivt, finns ju gott om finanssnubbar odyl med dålig smak som river bort alla sekelskiftesdetaljer och inreder som en minimalistisk "new york dröm"