Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvetesdagen från igår fortsatte under natten. Hundråttan har kräkits i sängen och i soffan. Så jag fick tvätta och skrubba när jag hade behövt sova.
Hennes mormor spydde i en Gucciväska under en natt och totalförstörde den. Det verkar gå i generna att sikta på saker som är dyra och svåra att tvätta..

Eller som i mitt kök. De har tagit fram trägolvet. Med rejäla springor. Väldigt kul att spilla nåt. Typ mjölk, rödvin, sås...
Går helt enkelt inte att få rent.

Men ser onekligen pittoreskt och "lantligt"ut :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Så har jag i vardagsrum och sovrum. Undergolvet av mjuk furu som inte är gjort för att gå på. Eller spilla något på... Har rejäla fula repor på många ställen, både av oss och av tidigare boende. När jag får råd att renovera så blir det fina, riktiga golv överallt!

Bara att anmäla honom, efter kl 22 ska det vara lugnt i flerfamiljshus.

När jag bodde i lägenhet fanns det en dåre ovanför mig som kunde börja spela jävligt hög musik under natten, och om han hade nöjt sig med det.... Han sjöng också och det var fan inte vackert, lät som en flock utomjordingar :confused: och ibland när han var på lyset kunde han ställa sig i trappuppgången och jama som en katt O_o. Straxt före jag skulle flytta och han drog igång vart jag så förbannad den natten att jag gick upp och skällde ut honom i bara morgonrocken :devil:

Eller som i mitt kök. De har tagit fram trägolvet. Med rejäla springor. Väldigt kul att spilla nåt. Typ mjölk, rödvin, sås...
Går helt enkelt inte att få rent.

Men ser onekligen pittoreskt och "lantligt"ut :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Så hade vi i det hus vi bodde förut. Jättekul med småbarn som ska lära sig äta själva. :banghead: Slutade med att vi köpte sådana stora plastskivor som man har på kontor för att skydda golven och la under bordet för att ha en chans att hålla rent.

VAD är det? Låter intressant!

har googlat som en galning men får inte fram något annat än barnsitsar....

Vårt företag har köpt in såna här:

20046467_10154936785962582_4715800856840576295_n.jpg

Sjukt bra när man ändå sitter fast vid skrivbordet med kontorsarbete :up: !

Hade nyss en på jobbet som sa att han skulle anmäla mig till Lex Maria, och så fick jag höra en massa annat otrevligt också. Slutade med att jag fick låsa in mig på toaletten för jag började gråta :( tog mig nästan igenom hela vikariatet, tur att jag jobbar sista passet imorgon innan semester :D

Här är det molnigt och jag försöker fortfarande få den jäkla koden att fungera :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 575
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar