Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.boredpanda.com/text-guy-...acebook&utm_medium=link&utm_campaign=gosocial
Jag har fnissat hysteriskt åt det här en stund
Det är helt värdelöst när det är så stora springor,all skit samlas där,man får dammsuga med morakniven i ena handen o slangen i andra handen tar en evighet.Eller som i mitt kök. De har tagit fram trägolvet. Med rejäla springor. Väldigt kul att spilla nåt. Typ mjölk, rödvin, sås...
Går helt enkelt inte att få rent.
Men ser onekligen pittoreskt och "lantligt"ut
Mitt har klarat allt från jordgubbsmos till valpskit.Men det är bara ett par år gammalt,kanske blir värre med åldern.Mmm, inte soja eller food colouring, vet jag av egen bitter erfarenhet
Nyvaken och gråter. Fick besked igår om att medryttarhästen sen 5 år ska säljas. Han är min once in a lifetime. Älskar den hästen.
Men jag har varken ekonomi eller psykisk hälsa för att köpa honom. Så jag gråter. Och ska snart fixa frukost.
Nyvaken och gråter. Fick besked igår om att medryttarhästen sen 5 år ska säljas. Han är min once in a lifetime. Älskar den hästen.
Men jag har varken ekonomi eller psykisk hälsa för att köpa honom. Så jag gråter. Och ska snart fixa frukost.
Skulle åkt 12:30 från Göteborg, kom iväg nu.
Dubbeltåg som inte ville koppla ihop, delades, starta om teknik osv och hitta en till lokförare.
Nån här inne som jobbar?!
Så tråkigt.Nyvaken och gråter. Fick besked igår om att medryttarhästen sen 5 år ska säljas. Han är min once in a lifetime. Älskar den hästen.
Låtsas som att jag inte läste det där. Tänker plocka fram gamla golvet nästa sommar.Eller som i mitt kök. De har tagit fram trägolvet. Med rejäla springor. Väldigt kul att spilla nåt. Typ mjölk, rödvin, sås...
Går helt enkelt inte att få rent.
Men ser onekligen pittoreskt och "lantligt"ut
Andas är bra, kämpa!Jag har fullt sjå med en lokförare här som dumförklarar mig och har noll koll på läget. Tar djupa andetag och försöker låta fortsatt trevlig
Fy vad tungt, lider med dig.Nyvaken och gråter. Fick besked igår om att medryttarhästen sen 5 år ska säljas. Han är min once in a lifetime. Älskar den hästen.