Ligger och lyssnar på vågorna från havet och blir enormt pissenödig.
Romantiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger och lyssnar på vågorna från havet och blir enormt pissenödig.
Host,host..........Bara att torka av som alla andra golvvitlaserade ekgolv i köket bara tanken på att laga mat, spilla soja och tomatsås ger mig stora skälvan.
Måste finnas bättre o roligare saker att göra om man ligger i tält med en man man borde vara nyförälskad iKan inte sova. I tanken är jag fortfarande på hästryggen.
Jaså, du säger det? Jag förstår inte vad du menar .Måste finnas bättre o roligare saker att göra om man ligger i tält med en man man borde vara nyförälskad i
Mycket trevlig!
Tror inte det, ung kille i min egen ålder eller strax därunder Jag gissar på nyinköpt tv till sovrummet för fram tills typ 2 månader sedan har det inte vart några såna ljudDöv granne?
haha tyvärr är jag rädd att störa dom andra grannarna. Men jag tänkte tanken igårLåter som mina snorungar. Avundas dig verkligen inte varje kväll. Du kan inte spela uh, death metal tills hens golv/tak skallrar?
Bah, du får semester före mig6 arbetsdagar kvar sen äntligen blir det semester!
Tror inte det, ung kille i min egen ålder eller strax därunder Jag gissar på nyinköpt tv till sovrummet för fram tills typ 2 månader sedan har det inte vart några såna ljud
haha tyvärr är jag rädd att störa dom andra grannarna. Men jag tänkte tanken igår
Den som väntar på något gottBah, du får semester före mig
Hehe! Jag längtar så mycket!Bah, du får semester före mig
Och jag börjar jobba på måndag.6 arbetsdagar kvar sen äntligen blir det semester!