Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hungrig och vägrar köpa macka ombord.
Ja hur var det nu, mackorna på tåg hade 2 månaders hållbarhet? :rofl: (tror det togs upp i en tråd för några dagar sen, om lång hållbarhet på bröd).

kl
Jag besiktar bilen. Eller ja jag väntar på att den ska gå igenom. Hoppas det inte är nått iom att jag ska åka ner till Skåne på fredag :cautious:

Skulle åkt 12:30 från Göteborg, kom iväg nu.
Dubbeltåg som inte ville koppla ihop, delades, starta om teknik osv och hitta en till lokförare.
Nån här inne som jobbar?! :D:angel:
Hade omvänt problem i morse, två tåg som satt ihop men vägrade fatta att dom gjorde det :banghead::banghead: är oftast skönt med motorvagn men när datorn strular önskar jag fan att jag körde lok och vagn :meh:

Sitter på Gävle central och väntar på tåget.
Ska snart åka hem efter att ha varit här sedan igår. Är så äckligt galet trött :wtf: Jobbat som en tok hela juli och haft en riktig drygvecka. Var ledig igår men gick upp 6 ändå, få ordning på alla ungar och få med all packning (ändå glömde vi massor), iväg till tåget och åka till Gävle. Blev trassel på hotellet eftersom den vi pratade med när vi bokade, inte hade noterat att vi hade hund med. Det löste sig dock som tur var. In med packningen och iväg till Furuvik och vara r typ hela dagen. Vi fick både sol, regn, åska och hagel, allt på samma dag :p

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 554
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar