Hungrig och vägrar köpa macka ombord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hur var det nu, mackorna på tåg hade 2 månaders hållbarhet? (tror det togs upp i en tråd för några dagar sen, om lång hållbarhet på bröd).Hungrig och vägrar köpa macka ombord.
Massor. En kan aldrig ha för mycket förvaring...Lägenheten känns som kaos Hur mycket förvaring kan två människor behöva?
Och sambon verkar kunna leva i kaoset, jag gör det inteMassor. En kan aldrig ha för mycket förvaring...
Hyr ettan ovanför och använd som förvaring?Och sambon verkar kunna leva i kaoset, jag gör det inte
Har rensat ut typ tio påslakan idagHyr ettan ovanför och använd som förvaring?
Hade omvänt problem i morse, två tåg som satt ihop men vägrade fatta att dom gjorde det är oftast skönt med motorvagn men när datorn strular önskar jag fan att jag körde lok och vagnSkulle åkt 12:30 från Göteborg, kom iväg nu.
Dubbeltåg som inte ville koppla ihop, delades, starta om teknik osv och hitta en till lokförare.
Nån här inne som jobbar?!
Det var många...Har rensat ut typ tio påslakan idag
Vi har mycket dubbletter. Nackdelen med att slå ihop två boenden.Det var många...
Vinkade massor!@dobbis vinka vinka hej hej förbi dig.
Funderar på om det kan ha varit @escodobe som tipsade mig om transfer i rom? Det verkar ha varit i någon av de här trådarna för några månader sedan