Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaka någon?

20170719_180523.jpg

Jag vet att jag tjatar om det, men även idag kom en snubbe fram och frågade vart jag gymmar typ!:rofl: Jag typ :confused: Jag gymmar inte. It´s in my genes:D Tidigare har jag skämts massor för mina muskler. Det är fortfarande jobbigt ibland, då jag märker att jag gärna sätter på mig en tröja för att dölja. Gillar inte heller att gå och bada bland folk så det gör jag inte.

Påbörjat packning för vår resa till Skottland på fredag. Kom hem från en vecka i Falsterbo i söndags så mest hunnit smålanda och tvätta grejer innan det nu är dags igen. Och alltid lika jobbigt att packa, ska det regna en vecka? Sol?
Och så har jag börjat nojja över vänstertrafiken.... hua!

Jävla skit och helvete, jag har lyckats slita av min Libre sensor på något sätt. Satte den uppenbarligen på fel ställe eftersom jag kom åt den varje gång jag tog av och satte på mig tröjan :arghh: :rage: :arghh: :arghh: :arghh: :rage: Vet inte om jag ska ta på en ny igen direkt eller vänta tills tiden går ut.

Hade skitstressigt igår. Skulle sova ordentligt inatt pga lång dag med mycket att göra idag med. Hunden väckte mig genom att spy i sängen kl 3. Då fick jag sanera säng och tvätta. Sen när jag kommer in i vardagsrummet ser jag att hunden också kräkts i tygsoffan. Jepp.. Sanera soffa..
Lite svårt att sova sen.. Somnade iaf och vaknar igen runt 5. Går då ut och ser att hunden spytt på hallmattan och sitter i det. Så får sanera henne och sen kasta mattan i badrummet bara.
Lyckas somna lite innan utsläpp och jobb.
Hunden har verkat må bra. Men på em när jag satt och jobbade kom en olycka åt andra hållet sas. Så jag försökte bära ut hunden och hoppades resten skulle komma ute. Sen sanera hunden igen, stackarn hatar att bada. Nu både kräkas, diarré och bada 2 ggr. Sämsta dagen i hennes liv!
Att 2,5 kg kan skapa så mycket förödelse.. :P
Nu verkar hon må bra iaf och jag hoppas jag får sova inatt! Måste upp tidigt imorgon med.

Hade tänkt ut å springa en runda men kroppen har inte varit med mig på hela dagen, så det vart sol och avslappning på altanen med kvarg och hallon istället :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 549
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar