Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min underbara, världsbästa schemaläggare ska se över passen som inte-lika-världsbästa schemaläggare har snurrat till för mig. :love:

(Världsbästa planerade ut heltid på mig och tog sen semester, inte-världsbästa klämde då ut nästan 20 h oombedd övertid på mig :cautious: fortfarande ingen personalbrist enligt ag. Eller jo, lite, men det beror på att dom där elääändiga fackliga, tex jag, aldrig jobbar :cry::meh: Mvh har inte haft ledigt för fackligt på flera månader samt jobbar heltid och oftast något extrapass)

Inatt fick hunden diarré i sängen. Så tvättmaskinen har gått typ 1000 ggr sen dess.
Ringde vet som tyckte vi avvaktar lite till IOM ingen feber eller sänkt allmäntillstånd.
Jag var tvungen att gå upp tidigt för utsläpp och jobb.
Men nu ska jag unna mig en eller två h sömn innan jobb igen. Så trött!

Idag blir det en tur i Garphyttans nationalpark.

Jag körde visst slut på mobilens surf här om dagen, men har då nyttjat surfen i jobbmobilen i den mån jag haft täckning, i stället för att fylla på. Nu har jag fått 1 GB surf utan kostnad av mobiloperatören :up:.

Var itne så ärlig :D

Säg att den lossnade. Inte behöver du krydda det med detaljer om hur.....

Och ja, de lossnar emellanåt. Jag har tejpat fast flera som börjat släppa i kanten. Vissa badar och tappar sin. Men normalt sitter de som berget. De som släpper ska man reklamera. .

Ringde Abbott, de var jättetrevliga och skulle skicka ut en ny sensor direkt. Jag berättade bara som det var. Nu har jag satt på en ny, förhoppningsvis på ett bättre ställe. Men visst syns det när man går omkring i kortärmat. Men det är ett litet pris att betala. Förhoppningsvis kommer de göra sensorerna mindre och mindre i framtiden gissar jag. :)

Edit: Tjohoo 8.2 fastande :up::)

Strax dags för lunch. Har dock redan ätit gott förmiddagsfika med smaskigt bröd och pålägg. En kollega gör sin sista dag idag inför beräknad förlossning :)

Jag har en högt älskad gammal Singer trampsymaskin hemma, svintung, bordsskiva i trä och resten är järn, små hjul till fötter. Gissa om det gjorde ont att rulla den över tårna. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 491
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 935
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar