Hoppas skruttan kryar på sig snart
Min skrutta är magsjuk. Både kräkningar och diarré. Så jag har nyss torkat kräks och nu ska jag iväg och köpa lite bra-för-magen-saker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas skruttan kryar på sig snart
Min skrutta är magsjuk. Både kräkningar och diarré. Så jag har nyss torkat kräks och nu ska jag iväg och köpa lite bra-för-magen-saker
Tack!Hoppas skruttan kryar på sig snart
Hoppas det är så! Känner redan att jag saknar den funktionen här verkar det dock räcka att komma 15-20 min tidigt som tur ärPå mitt så tror jag att man kan göra det på nätet, det finns iaf en logga in värdelöst om man måste boka på plats, jag har 2 att välja på, men det i byn har inga pass alls under sommaren och sen vet jag inte, det andra har jag 1.2 mil till, kul att då åka dit å så är det fullt Det är liksom för passen jag tog må bättre, annars hade jag ju kunnat ta 24/7 eller vad det heter
bra det Åker jag till stan och så är det fullt hade jag ju lika gärna kunnat gå till gymmet i byn, så mest det jag blir irriterad överHoppas det är så! Känner redan att jag saknar den funktionen här verkar det dock räcka att komma 15-20 min tidigt som tur är
Vi kom in på hur dynamiken i familjer ändras när barnen blir vuxna och det kan finnas olösta saker med i bilden i chatten på fb.
Hoppas energintanken fylls på snart igen.Städat
Duschat
Hämtade posten
Nu är energin typ slut, men ska göra pannbiffar om en stund.
Måste greja med papper med
Väntanstider så segt.
Jag ska få en leverans någon gång mellan 14:00-16:00 preliminär tid, fått uppskattad tid runt 15:30, kan inte bli så mycket sämre tyvärr för det blir lite krock med tvätten, men försöker hålla hoppet uppe att den tiden är helt galen.
Känns ju tokigt att tänka så men ändå
Snälla chauffören jag ska absolut inte grina illa mot dig om du är för tidig så det är bara dyka upp.