Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
20140064_10155435611287456_159456754214370999_n.jpg

Min skrutta är magsjuk. Både kräkningar och diarré. Så jag har nyss torkat kräks och nu ska jag iväg och köpa lite bra-för-magen-saker
Hoppas skruttan kryar på sig snart :heart

Panikångestattack över att vi ska på semester och behöver fixa det sista innan. Älskar min kropp och mitt psyke, verkligen, :banghead:.

Tack och lov vet sambon vad han ska säga och göra för att lugna mig :heart.

På mitt så tror jag att man kan göra det på nätet, det finns iaf en logga in :rofl: värdelöst om man måste boka på plats, jag har 2 att välja på, men det i byn har inga pass alls under sommaren och sen vet jag inte, det andra har jag 1.2 mil till, kul att då åka dit å så är det fullt :meh: Det är liksom för passen jag tog må bättre, annars hade jag ju kunnat ta 24/7 eller vad det heter :meh::cautious:
Hoppas det är så! Känner redan att jag saknar den funktionen :cautious: här verkar det dock räcka att komma 15-20 min tidigt som tur är:up:

Hoppas det är så! Känner redan att jag saknar den funktionen :cautious: här verkar det dock räcka att komma 15-20 min tidigt som tur är:up:
bra det :) Åker jag till stan och så är det fullt hade jag ju lika gärna kunnat gå till gymmet i byn, så mest det jag blir irriterad över :p

Sitter här som en urvattnad amöba med spänningshuvudvärk o halsont :down: Jag som haft sådan underbar helg, snacka om måndagens kranka blekhet :crazy:
Måste fixa kaffe och se om det löser en del av problemet ;)

Väntanstider så segt.
Jag ska få en leverans någon gång mellan 14:00-16:00 preliminär tid, fått uppskattad tid runt 15:30, kan inte bli så mycket sämre tyvärr för det blir lite krock med tvätten, men försöker hålla hoppet uppe att den tiden är helt galen.:o
Känns ju tokigt att tänka så men ändå :p
Snälla chauffören jag ska absolut inte grina illa mot dig om du är för tidig så det är bara dyka upp.

Okej bara för det är måndag och en del har en lång arbetsvecka framför sig och andra kanske har sin sista semestervecka så ska jag bjuda på ett flin.

Inte utan att jag funderade på om jag tappat kollen helt, stod och höll i sockerskålen och öppnade kylskåpet.
Blev lite fel där men insåg det i tid, alltid något :rofl:
Någon mer som lyckats med något knas idag? (jag kan väl inte vara ensam? :nailbiting:)

;)

Har gjort av med en halv förmögenhet känns det som men nu har vi köpt presenter till båda barnen, de får bara en present av oss var men det är en varsin ny mobil så jag tror att de är ganska nöjda med det. :D

Sen tittade vi även på present till oss själva, en spabad står på önskelistan. Men väldigt märkligt hur viktigt det är att man klickar med säljaren, det ena stället hade vi fått rekommenderat av vänner eftersom de hade handlat där och var väldigt nöjda. Vi blev istället väldigt skeptiska och det kändes väldigt knepigt att vi inte fick veta garantitider innan vi hade köpt badet. :cautious: Det andra stället gav betydligt bättre vibbar och även om säljaren bad om ursäkt att hen hade med sig barnet på jobbet så kändes det som om vi fick mycket mer för och nackdelar. Vad vi borde tänka på och exakta siffror på garantier.
Sen har vi ett ställe till vi ska kika på innan vi bestämmer oss, nackdelen där är att det inte kändes så välkomnande när vi åkte förbi och titta utifrån men det är ytligt bekanta som äger det så det känns som om vi ändå måste höra lite vad de har att sälja.

@Snurrfian Hoppas det blir ett bra köp. klart man ska vara nöjd speciellt med lite dyrare prylar och sällanköpsvaror.
Även ställen med trist utsida kan visa sig vara guldklimpar, gjorde den upptäckten på en restaurang och jag är glad att den inte ligger nära mig då hade jag rullar fram och plånboken hade totalt dammat igen.

@tanten Åh vad mumsigt, jag har inte ätit en endaste i år ännu :cry:
Hoppas det gott bra på jobbet idag.

Väntanstider så segt.
Jag ska få en leverans någon gång mellan 14:00-16:00 preliminär tid, fått uppskattad tid runt 15:30, kan inte bli så mycket sämre tyvärr för det blir lite krock med tvätten, men försöker hålla hoppet uppe att den tiden är helt galen.:o
Känns ju tokigt att tänka så men ändå :p
Snälla chauffören jag ska absolut inte grina illa mot dig om du är för tidig så det är bara dyka upp.

Det verkar inte som att det blir någon tidigare lev. fått ny info. med lite framskjuten tid och flera andra lev. före.
Stackars chaufför verkar få en riktigt stressig dag, fattar inte hur det ens ska gå ihop?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 748
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 004
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar